hai,
Ik heb voorheen een Aiptek 256MB mp3player gekocht voor 130 euro,
die je kon opladen via de pc.
Ik had hem gekocht bij de MegaMax in Apeldoorn, maar na al 1 maand schoot de aansluiting van de koptelefoon in de player zelf. Aangezien ik 2 jaar garantie zou hebben, ben ik terug gegaan naar de MegaMax, waarop ik vervolgens werd afgebekt en gezegt werd dat ik zuiniger met mijn spullen aan moest doen, wat ik naar mijn mening echt wel doe....
Nou schijnt het dat ze mijn oude mp3 speler niet kunnen maken, en hebben ze tegen mij gezegt dat ik er een COMPUTER LINE VICTORY MP3 Speler 256MB - type 301 ervoor terug kan krijgen...
Ik kan helaas niets over deze mp3 speler vinden... weten jullie welke dit is?
Hebben jullie ervaring met deze speler? (het merk zegt me namelijk niets),
en zouden jullie het doen?
thnx
groetjes
Lee
Ik heb voorheen een Aiptek 256MB mp3player gekocht voor 130 euro,
die je kon opladen via de pc.
Ik had hem gekocht bij de MegaMax in Apeldoorn, maar na al 1 maand schoot de aansluiting van de koptelefoon in de player zelf. Aangezien ik 2 jaar garantie zou hebben, ben ik terug gegaan naar de MegaMax, waarop ik vervolgens werd afgebekt en gezegt werd dat ik zuiniger met mijn spullen aan moest doen, wat ik naar mijn mening echt wel doe....
Nou schijnt het dat ze mijn oude mp3 speler niet kunnen maken, en hebben ze tegen mij gezegt dat ik er een COMPUTER LINE VICTORY MP3 Speler 256MB - type 301 ervoor terug kan krijgen...
Ik kan helaas niets over deze mp3 speler vinden... weten jullie welke dit is?
Hebben jullie ervaring met deze speler? (het merk zegt me namelijk niets),
en zouden jullie het doen?
thnx
groetjes
Lee