[PC] Generals, ping plots allemaal geel.

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 20:11
Beste tweakers,

Ik speelde regelmatig generals, nu heb ik het een tijdeje niet gedaan en ging ik het weer doen zie ik ineens allemaal gele pings. Mijn ping is ongeveer 125. Echt vreemd, ik had altijd groene pings. Ik heb wanadoo adsl basic en met andere spellen perfecte ping.

Weet iemand waar dit aan kan liggen ?

Alvast bedankt

Verwijderd

Wat zijn je snelheden op www.speedtest.nl? Draai geen programma's zoals kazaa en emule.

Wat voor een intenet verbinding heb je? Is het op 1 pc aangesloten of zit je achter een router?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 16:39 ]

Verwijderd

Ok, hierbij mijn scores bij speedtest.nl

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Nov 4 2004 om 19:53:25 UTC+0100)

Download : 400.7 KByte/sec
Upload : 180.9 KByte/sec
Connection : 1520.0 Conn/min
Ping test Nederland : 9.0 ms

is idd een beetje laag om te gamen, klopt

Verwijderd

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Nov 4 2004 om 19:55:53 UTC+0100)

Download : 5278.8 KByte/sec
Upload : 1044.3 KByte/sec
Connection : 1734.0 Conn/min
Ping test Nederland : 11.0 ms

Woei! Dat zijn mijn resultaten. Ik woon sinds kort in Finland en daar hebben ze hele geile verbindingen zoals de gemiddelde GoT'er wel weet :D

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05

aapelite

Do the kirby!

Het probleem is niet je internetverbinding maar de servers van EA. Dit fenomeen is al een tijde aanwezig bij servers van C&C generals en zero hour en ook C&C renegade heeft hier last van. Iedereen die het regelmatig speelt kent dit probleem in iedergeval dus je zult niet gekicked worden. De enige mensen die nog maar een groene ping hebben zijn mensen uit de USA namelijk en de rest heeft een gele ping.
Je hoeft je iig geen zorgen te maken, de snelheid ingame blijft gewoon snel ookal zegt dat bolletje wat anders :)