Laserprinter > papier vast bij recto-verso

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wanner ik op beide kanten van een blad wil printen duw ik eerst op "print-oneven pages" en dan gaat m'n Brother HL-5030 deze printen. Daarna neem ik de pak op en stop ik deze terug in de lade. Dan print ik de even paginas.
Echter door de warmte van de printer zijn de bladjes een beetje gekrult (heb deze ook al proberen recht-krullen door op te rollen in andere richting, brengt niks op) en zo geraakt dus altijd het papier vast :(

Iemand tips voor het printen op beide kanten van een blad met een laserprinter ?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
[open-deur]
Koop een duplex unit ;)
[/open-deur]

Anyway, beetje omslachtig maar misschien is t mogelijk om de (warme) enkelzijdige pagina's tussen 2 stukken hout te laten afkoelen ipv "krom" te laten koud worden, en t daarna op de andere kant te laten printen?
Een uurtje ofzo ff goed "plat persen" zou best moeten lukken

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Gebruik de handinvoer zodat je minder bochten meepakt in het papierpad.
(Je probleem is dat het papier "terug in de vouw" wil springen nadat het verhit is in de fuser).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu heb ik al spijt datk geen duplex heb gekocht ;) Jij deze niet overkopen ? ;)

Houten planken zijn inderdaad zeer omslachtig :( .. En handmatige invoer is leuk voor <10 paginas, maar als je een pakje van 50 paginas moet doen dan begint het gauw tegen te steken.

[ Voor 4% gewijzigd door Blizard op 04-11-2004 14:25 ]