Toon posts:

sta ik in mijn recht?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een winkel. Het is een vrij ingewikkeld verhaal, daarom wil ik graag eerst horen of dit het juiste forum is om een topic te openen. Het komt er op neer dat ik wil dat ze mijn moederbord omruilen, maar ik weet niet of ik daar recht op heb. Ze zijn tot nu toe bepaald niet voorkomend geweest, dus ik ga ervan uit dat ze niet aan mijn verzoek willen voldoen. Daarom wil ik een aantal sterke argumenten achter de hand hebben, wanneer ik erheen ga.
Dus: is dit het juiste forum?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
Neen, hiervoor is SG de juiste plaats, maar daar heb je nog geen toegang. Na een tijdje geregistreerd te zijn en 'je nut bewezen te hebben' alhier (dus een ladinkje nuttige posts) kun je daar in.

Maar neem eens een kijkje op www.staiksterk.nl, misschien kom je daar al een eind verder mee.

[ Voor 26% gewijzigd door dreamscape op 04-11-2004 13:46 ]

Punctuality is the politeness of kings

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee, dit is niet het juiste forum. De hoofdgroep 'Hardware' gaat alleen over technische dingen. Voor niet-technische vragen is er het subforum 'Stuffis Generalis'- maar daar krijg je alleen na verloop van tijd en posts toegang toe.

Sowieso kunnen we echt niets met deze topicstart- geen flauw idee waar je recht op hebt zonder de situatie te weten. Verder is nadrukkelijk NIET de bedoeling dat je dit soort 'mag het?' topics opent. Ieder subforum heeft meerdere modjes met ICQ en email adressen. Als je twijfelt of iets mag, EERST vragen, dan pas aan topics gaan denken :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.