Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS met de PC versturen via Nokia 6230

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik heb een Nokia 6230, en ik vraag me af of er een programmatje is waarmee je via bluetooth een verbinding kunt leggen naar je mobiele telefoon, en dan via de PC smsjes kan versturen en ontvangen.

Het lijkt me wel handig, want ik zit een groot deel van de dag achter de pc, en een toetsenbord van een pc typt toch een stuk handiger als het toetsenbord van een mobiele telefoon.

GRTN

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En waarom zet je dit dan in Gadget Talk? Dit is toch echt iets software-matigs en het kan sowieso ook goed in [rml]Nokia 6230 [ Deel 12][/rml] . Deze vraag is volgens mij in een van de vorige deel ervan ook al voorbijgekomen, dus zoek maar even of zo.

offtopic:
Dat grtn is niet nodig. Staat ook in de FAQ enz.

[ Voor 12% gewijzigd door FlipFluitketel op 04-11-2004 14:02 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Sorry hoor,

Ben nieuw hier op GoT.

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet vinden.

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens in dit topic ja: [rml]Nokia 6230 [ Deel 12][/rml] of stel je vraag anders daar als het er niet in staat. Dit hoor iig niet in Gadget Talk, vandaar dat dit topic dicht gaat ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.