Geachte,
ik heb op dit moment een werkend netwerkje.
Ik deel ook mappen etc,... maar omdat ik deze nooit kon delen moest ik op alle PC's dezelfde users / passwords aanmaken. Nou lukt het wel.
Maar aangezien nu alle documenten/MP3's ook 3-dubbel staan is dit onoverzichtelijk geworden.
Ik heb een snellere computer tweedehands gekocht (1 gHz, met 80 GB harde schijf) met XP erop.
Nou wil ik dus alle documenten/MP3's/mails centraal op de server.
Maar dat is niet alles, ik wil ook dus van al die dubbele accounts af!
Hoe kan ik dus aanmelden op "het netwerk"?
Als er een account aangemaakt moet worden / verwijderd moet worden wil ik dit ook niet op alle computers gaan doen, maar op 1 computer (de server met XP dus).
Weten jullie hoe ik dit moet aanpakken?
Ik ben nogal nieuw op dit gebied...
Ik heb de FAQ's doorgelezen, maar ik vind enkel een ICS-guide,... Maar dat draai ik op dit moment al.
ik heb op dit moment een werkend netwerkje.
Ik deel ook mappen etc,... maar omdat ik deze nooit kon delen moest ik op alle PC's dezelfde users / passwords aanmaken. Nou lukt het wel.
Maar aangezien nu alle documenten/MP3's ook 3-dubbel staan is dit onoverzichtelijk geworden.
Ik heb een snellere computer tweedehands gekocht (1 gHz, met 80 GB harde schijf) met XP erop.
Nou wil ik dus alle documenten/MP3's/mails centraal op de server.
Maar dat is niet alles, ik wil ook dus van al die dubbele accounts af!
Hoe kan ik dus aanmelden op "het netwerk"?
Als er een account aangemaakt moet worden / verwijderd moet worden wil ik dit ook niet op alle computers gaan doen, maar op 1 computer (de server met XP dus).
Weten jullie hoe ik dit moet aanpakken?
Ik ben nogal nieuw op dit gebied...
Ik heb de FAQ's doorgelezen, maar ik vind enkel een ICS-guide,... Maar dat draai ik op dit moment al.