[Performance] M-Radeon 9600 in mozilla / ie

Pagina: 1
Acties:

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
Hai,

Mijn laptop (een paradigit rocksolid 9600) met een Ati Radeon Mobile 9600 64 mb erin werkt werkelijk fantastisch. Op spelgebied presteert ie goed alleen niet in het aansturen van bv flash op een webpage.

De nieuwste omega-drivers heb ik geinstalleerd staan. Alsnog blijven de prestaties bij een site als http//www.2advanced.com werkelijk betreurenswaardig. Iemand een idee?

Gregor van Egdom Krekr

• Puc van S.
  • Laatst online: 09-08 11:48
en de rest van de specs van de laptop zijn?

is ook wel handig om te weten, en het energie profiel staat op prestatie of zuinih?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
M1lamb3r schreef op 04 november 2004 @ 13:07:
en de rest van de specs van de laptop zijn?

is ook wel handig om te weten, en het energie profiel staat op prestatie of zuinih?
energieniveau staat op netstroom, en verder is het een centrinolaptop met een 60 gig 5400 toeren toshiba schijf...

meer zou er eigenlijk niet toe moeten doen toch? Verder kom ik dit op andere computers ook wel vaker tegen dat flash soms traag werkt. Is hier een algemene oplossing voor?

Voor nog meer info over de laptop kun je het eigen topic van het ding checken in Complete systemen en laptops

[ Voor 10% gewijzigd door Kr3Kr op 04-11-2004 17:11 ]

Gregor van Egdom Krekr

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
voorzichtigetijdige kick

[ Voor 60% gewijzigd door dion_b op 05-11-2004 00:02 ]

Gregor van Egdom Krekr

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
antwoord zou toch geinig zijn ;)

Gregor van Egdom Krekr

• oeLangOetan
  • Laatst online: 13-02 15:22
Kr3Kr schreef op 04 november 2004 @ 12:55:
Hai,

Mijn laptop (een paradigit rocksolid 9600) met een Ati Radeon Mobile 9600 64 mb erin werkt werkelijk fantastisch. Op spelgebied presteert ie goed alleen niet in het aansturen van bv flash op een webpage.

De nieuwste omega-drivers heb ik geinstalleerd staan. Alsnog blijven de prestaties bij een site als http//www.2advanced.com werkelijk betreurenswaardig. Iemand een idee?
flash is bijna volledig software rendering :p

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
oeLangOetan schreef op 06 november 2004 @ 12:54:
[...]

flash is bijna volledig software rendering :p
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn software rendering beter wordt dan?

Gregor van Egdom Krekr

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Niet misschien de nieuwste versie van flash, maar software rendering wordt gedaan door processor icm geheugen.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
ik heb de allernieuwste flash versie erop staan, een 1,6 ghz intel p-mobile dothan met 2mb cache en 512 mb geheugen...verder staat winxp met sp2 erop. Prestaties in IE en FF zijn hetzelfde...ik vind het echt vaag... :|

Gregor van Egdom Krekr

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
ook verder op inet is vrij weinig te vinden, dit is mijn laatste kickje, zet er anders maar een slotje op als jullie er geen oplossing voor weten

Gregor van Egdom Krekr

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

ik heb zelf geen problemen met 2advanced.com in FireFox. in welk opzicht is de performance belabberd? Ik heb zelf wel een M9700 64MB en 1,7GHz Dothan in mijn notebook (zie specs voor meer info) maar die site doet het naar mijn mening gewoon goed en vlot met flash. Het laden duurt alleen enkele seconden maar voor de rest ziet het er gewoon goed uit in mijn ogen. Moet wel zeggen dat ik het design van hun wel strak vind. De site is wel wat veranderd sinds mijn laatste bezoek.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
FongWan schreef op 08 november 2004 @ 22:58:
ik heb zelf geen problemen met 2advanced.com in FireFox. in welk opzicht is de performance belabberd? Ik heb zelf wel een M9700 64MB en 1,7GHz Dothan in mijn notebook (zie specs voor meer info) maar die site doet het naar mijn mening gewoon goed en vlot met flash. Het laden duurt alleen enkele seconden maar voor de rest ziet het er gewoon goed uit in mijn ogen. Moet wel zeggen dat ik het design van hun wel strak vind. De site is wel wat veranderd sinds mijn laatste bezoek.
nu je het zegt, ik heb ook een 1,7 ghz dothan erin zitten |:( (dat ik dat was vergeten) maarre, ik welk opzicht ik het slecht vind? Hij laadt snel, maar dat hangt van je internetsnelheid af. Op het moment dat het 3D effectje begint met het ronddraaiende 2advanced logo en de uit en in zoomede vierkantjes hapert hij een beetje. Ook het doorladen van bv de portfolio map loopt niet lekker, hij komt hapert het beeld binnen maar als het grootste deel er staat dan loopt het weer goed. Echt vaag :?

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1