Ik heb een aantal dagen geleden gereageerd op deze advertentie:
Ik weet dat tweakers.net niet aanspakelijk is, maar wil dit toch even melden. Moet niet zo zijn dat er meer mensen iets overmaken naar dezelfde persoon.
Zo, en nu zal ik even met mijn vrienden van de postbank babbelen om vervolgens aangifte te doen bij de politie. Als ik m'n geld niet terug kan krijgen is het wel een harde les dat we in deze maatschappij elkaar niet meer kunnen vertrouwen.
Ik heb dus interesse in die kaart en stuur een mail, krijg dan deze terug:Asus GeForce 6800 256MB DDR3, V9999 Gamers Edition
In goeie staat goed werkende gamers vga kaart, niet overclocked. Weinig gebruikte kaart, de laatste tijd voornamelijk met cs source gespreeld, boekjes heb ik niet meer, alle kabeltjes aanwezig met aankoopbon met nog garantie. Als je vragen hebt mail me!!
Ik weet dat tweakers.net niet aanspakelijk is, maar wil dit toch even melden. Moet niet zo zijn dat er meer mensen iets overmaken naar dezelfde persoon.
Zo, en nu zal ik even met mijn vrienden van de postbank babbelen om vervolgens aangifte te doen bij de politie. Als ik m'n geld niet terug kan krijgen is het wel een harde les dat we in deze maatschappij elkaar niet meer kunnen vertrouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door Longbeard op 04-11-2004 12:48 ]