De volgende (zeer bekende) situatie doet zich voor:
1 pc in de woonkamer, twee zusjes met eigen pc boven.
Ik ben nu dus op zoek naar een programma dat met een simpele druk op een grote rode knop het externe traffic van een van de pcs boven (of allebei) om zeep helpt.
Eisen:
bedienbaar door ouders: teletubbiestijl dus
eventueel een optie om maar een paar poorten dicht te gooien (msn)
moet dus vanaf een andere locatie in het netwerk te bedienen zijn
ik zoek me suf in google, maar ik vind alleen maar dubieuze spyware pakketten...
en dat hoeft dus niet, er moet alleen maar een "slot"op gegooid te worden (en met een druk op de knop er weer vanaf)
wat ik dus niet wil is dat ouders ip adressen en poorten in moeten gaan vullen, dat werkt niet.
Is iemand ooit zoiets tegengekomen/heeft het zelf geprogged?
op dit moment komen mn zusjes zelfs voor het eten niet meer naar beneden.... ouders hele dag chagrijnig, niet fijne omstandigheden voor ondergetekende
1 pc in de woonkamer, twee zusjes met eigen pc boven.
Ik ben nu dus op zoek naar een programma dat met een simpele druk op een grote rode knop het externe traffic van een van de pcs boven (of allebei) om zeep helpt.
Eisen:
bedienbaar door ouders: teletubbiestijl dus
eventueel een optie om maar een paar poorten dicht te gooien (msn)
moet dus vanaf een andere locatie in het netwerk te bedienen zijn
ik zoek me suf in google, maar ik vind alleen maar dubieuze spyware pakketten...
en dat hoeft dus niet, er moet alleen maar een "slot"op gegooid te worden (en met een druk op de knop er weer vanaf)
wat ik dus niet wil is dat ouders ip adressen en poorten in moeten gaan vullen, dat werkt niet.
Is iemand ooit zoiets tegengekomen/heeft het zelf geprogged?
op dit moment komen mn zusjes zelfs voor het eten niet meer naar beneden.... ouders hele dag chagrijnig, niet fijne omstandigheden voor ondergetekende