[Word] Na samenvoegen niet in delen kunnen printen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84166

Topicstarter
Ik heb een word bestand en een Excel bestand samen gevoegd met adressen nu heb ik 5 pagina's ( test bestand probleem zit namelijk ook in een bestand met meerdere adressen ) maar nu wil ik bijvoorbeeld maar een selectie uit printen en dit wilt word niet doen. Ik kan alleen kiezen alles afdrukken of alleen huidige pagina.

Ik kan dus niet kiezen pagina 1,3,5 afdrukken en als ik dat doe print hij gewoon alles af.

Ik heb al gezocht bij google maar niets kunnen vinden, op GoT ook niet

( tenzij ik wat verkeerd heb gedaan wat ik me niet kan voor stellen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128041

een selectie is wat anders dan kiezen uit een paar pagina's. Het selectievakje zal alleen actief zijn als je ook daadwerkelijk wat in je document geselecteerd hebt.

Als jij alleen pagina 1,3 en 5 wilt afdrukken dan zou je dit moeten kunnen invullen bij pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121326

Ook belangrijk welke versie heb je van word? Zet bij de werkbalken ook eens "Afdruk samenvoegen" aan dan krijg je ook een knop met samenvoegen naar printer en kun je de records invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84166

Topicstarter
Word 2000 wordt er gebruikt.

En ik had ook gewoon gedacht dat je bij pagina's het gewoon zo moeten kiezen. Maar als ik daar ook bijv. 1 pagina invoer wil die hem niet uit printen. en als ik er meerdere invoer dan print hij ze allemaal uit.