Toon posts:

[WinXp] drag and drop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil drag and drop uitschakelen in de explorer. Dus het per ongeluk slepen van een bestand in een map of een map in een map en hem dan kwijt zijn voorkomen :P

ik heb ff gegoogled maar kon het niet vinden dus vandaar mijn vraag. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
de windows explorer in windows XP btw :P

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Bij mijn weten zit dat in de shell ingebakken en dat je het dus niet kan uitschakelen. Ik heb even gegoogled, maar ook daar valt niets te vinden. Het per ongeluk slepen kan je trouwens gewoon ongedaan maken met Ctrl + Z :) (tenzij er bestanden worden overschreven)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien dat je met TweakUI voor XP ([google=Tweak UI for Windows XP]) de detect accidental click funtie kan gebruiken daar voor... :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
titel aangepast, zie ook de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy. Overigens kan je met de edit knop je post aanpassen voor extra info, meteen een tweede reply zolang niemand anders heeft gereageerd staat zo overdreven :)

Maar AFAIK niet zomaar mogelijk, al kan bovenstaande tip misschien helpen. Optie: geen verkenner gebruiken maar een andere filemanager zoals Total Commander.

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 04-11-2004 12:51 . Reden: ik blijf editten :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

IDD, FJK heeft een goede suggestie.

<!--Stamcellen onderzoek kan parkinsson helpen genezen, wie weet is dat een geschikt alternatief? -->

Je kan wel dmv. TweakUI in de MS powertoys de grens hoger zetten voordat iets als slepen wordt beschouwd.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 04-11-2004 12:57 . Reden: Weggeedit: dat ging een beetje te ver :o ]

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt ik ga ze ASAP uitproberen :)
Pagina: 1