Domeinen terug krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-01 17:24

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
Hoi, Ik heb 3 domeinen die geregisteert zijn bij subhosting maar aangezeien het achteruit gaat met subhosting. ( http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1189 ) en ze geen antwoord meer geven op telefoontjes en emailtjes heb ik besloten een anderen host te zoeken en die domeinen namen daar na toe te verhuizen maar het probleem is dus dat ik geen antwoord krijgt van subhosting en ik dus geen DNS verandering kan doorgeven.. Hoe moet ik dit nou doen?!?

Patrick

Kittekat.net ....

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 14:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Contact opnemen met je huidige hoster. Bij niet meewerking kan SIDN de domeinen geforceerd overzetten, maar dit moet je regelen met je nieuwe hoster. Die kent ook de procedures er voor.

Verder heeft dit niets met programmeren te maken.

>> Internet & Telefonie

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-01 17:24

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
idd zag net pas dat ik hem verkeerd had geplaats.... Dank je

Kittekat.net ....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als het om .nl domeinen gaat en ze gewoon op je eigen naam staan is het heel simpel, zoek een nieuwe hoster uit, meldt dat je 3 domeinen wilt verhuizen, vul wat papierwerk in en klaar.
Heb je heel subhosting niet voor nodig.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02 22:39

Tys

IceStorm schreef op 04 november 2004 @ 12:22:
Als het om .nl domeinen gaat en ze gewoon op je eigen naam staan is het heel simpel, zoek een nieuwe hoster uit, meldt dat je 3 domeinen wilt verhuizen, vul wat papierwerk in en klaar.
Heb je heel subhosting niet voor nodig.
Je moet je vorige hoster inlichten dat je ze verhuist, soms wil SIDN zelfs verificatie van die host (waartoe jij je kan dwingen).

Een mail / brief en telefoontje naar de oude host.

En dan met SIDN verhuisformulieren invullen.

[ Voor 1% gewijzigd door Tys op 04-11-2004 12:26 . Reden: nee, we dringen niet, we dwingen :) ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-02 14:52
Voor een verhuizing van een domeinnaam heb je alleen maar je nieuwe provider nodig. Kwestie van formulieren bij hun aanvragen en invullen en zij kunnen de boel voor elkaar maken. De nieuwe provider neemt ook de DNS voor zijn rekening (althans, zij geven de juiste DNS info door aan SIDN). Jij bent immers de eigenaar van het domein naar ik aanneem, en niet Subhosting. De afhandeling van je oude contract met Subhosting over de kosten van de hosting en het domein zul je wel zelf moetetn regelen natuurlijk.

[edit] sommigen waren me al voor...

[ Voor 4% gewijzigd door Marcel op 04-11-2004 12:28 ]

Verwijderd

Registratiecontract voor de nieuwe hoster:
http://www.sidn.nl/sidn/f...am/contractdomeinnaam.pdf

Verhuiscontract voor de nieuwe hoster:
http://www.sidn.nl/sidn/f...pdf_/VerhFormdmnnm-nw.pdf

Verhuizing is na 1 werkdag geregeld. Dat wil zeggen, een domein waar vandaag een verhuizing wordt aangevraagd zal niet morgen, maar maandag geactiveerd zijn. SIDN activeert niks in weekenden helaas.

Verder wil men graag dat de oude hoster geinformeerd wordt over de verhuizing, als de oude deelnemer SIDN lid is krijgt hij van SIDN een automatische bevestiging als ik mij niet vergis.
Pagina: 1