Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een T10s die sinds enkele dagen rare kuren heeft! Regelmatig is hij als ik hem uit mijn broekzak haal uit of soms voel ik hem trillen en staat er "voer pin in" dus is hij uitgeweest en weer aangesprongen. Ook ging hij laatst over en bleef maar overgaan, moest ik de accu erafhalen want geen toets reageerde.
Dan heb ik het wel eens dat het display bijna niet leesbaar is, moet ik ook ff de accu eraf halen en weer erop ztten doet hij het weer.
En het gekste: als ik aan het bellen ben wordt ik na een minuut of 2 onverstaanbaar of valt mijn totale microfoon uit.... de ander hoor ik prima...

Suggesties???

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Tijd voor een nieuwe? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar help je me mee.... hmprf

Verwijderd

Garantie??

Verwijderd

Topicstarter
Garantie zal ik vast nog wel hebben (ding is 9 maanden oud) maareuh daar zijn wat problemen mee:

1. ik heb dat ding op internet besteld dus zal wel een heel geregel worden om hem naar Ericsson te krijgen
2. ik ben mijn foon lang kwijt en dat is heel erg klote :(
3. er is niet sprake van een eenduidig, continu probleem dus de kans is groot dat ze zeggen dat er nix mis is met de foon

Verwijderd

ericsson zuigt ook verschrikkelijk!!
:r :r :r

Verwijderd

Mijn T10s heeft precies de zelfde kuren. gelukkig heb ik nu een nieuwe Nokia 8210 :)

Verwijderd

Topicstarter
Een T10s met dezelfde kuren? Hmmmm fout in de productielijn? Kutzooi vond het nog wel zo'n leuk foontje :(

Verwijderd

/me zijn Alcatel Swing 200 heeft ook dergelijke dingen.
Soms gaat 'ie opeens uit.
Als ik hem dan weer aanzet, dan moet ik datum/tijd opnieuw instellen (dus de batterij is "losgeweest"). Soms als ik aan het bellen ben dan begint opeens het display te knipperen en gaat soms ook opeens uit! Dit knipperen/uit gaan is niet sinds het begin, maar pas sinds een maandje of 2. Iemand een idee? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn vriendin, wat collega's van me en wat vriendinnen van mijn zusje allemaal die Swing 200 hebben kan ik je maar 1 ding zeggen: HOPELOOS! Volgens mij heeft 90% van de eigenaars problemen met dat ding....

• paulvdmee
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
het schijnt dat sommige series van de T10s en de T18s en de T28s dit probleem hebben. Is een tijd geleden geweest bij Radar op TV. Je kan dan naar ericsson bellen en dan wordt hij gerepareerd (kosteloos natuurlijk).

Het nummer wat je moest bellen weet ik niet, kon ik ook zo gauw niet vinden op de site van radar

Verwijderd

Topicstarter
Hm tja is beter dan een nieuwe kopen zullen we dan maar zeggen, maar wel balen....

Ik heb een email naar Ericsson gestuurd misschien dat die me kunnen helpen...lijkt me wel :)

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-03 08:34

damswer

mSW - LU since 2005

dan heb ik schijnbaar een keer geluk, want de mijne heeft tot nu toe geen kuren.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Verwijderd

ik heb tijdelijk een ericsson A1018s
met het zelfde probleem en ik sprak gisteren ook al iemand die het zelfde probleem heeft, alleen heb ik nog een probleem bij mijn display zijn 3 lijntjes uitgevallen.
maar ik weet helaas ook geen oplossing.:'(

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:53
ga gewoon naar een Ericsson service center, wordt ie on the fly onderzocht en gefixed terwijl je wacht :)
Pagina: 1