Het systeem waar ik nu nog spelletjes op speel bestaat uit het volgende:
AMD Athlon 1.4Ghz (Thunderbird)
Abit KT7-RAID moederbord
1024MB PC133 Dane-Elec geheugen
Hercules Prophet 9500 Pro 128MB
Creative Audigy II ZS
Plextor DVD-ROM speler
3x 40GB@7200rpm Maxtor schijven
Nu wil ik op den duur een nieuwe systeem waarschijnlijk gebaseerd op een Athlon 64 met PCI express en S-ATA, maar daar vindt ik het nog te vroeg voor. Ik ben er reeds een poos geleden er vanaf gestapt steeds het nieuwste van het nieuwste te willen hebben en wil dus nog even wachten totdat Dual channel is ingebakken in de Athlon 64 en PCI express wat beter is door ontwikkeld.
Maar om nu nog even een tussen weg te nemen zat ik aan een kleine upgrade te denken voor niet al te veel met de volgende componenten:
Asrock K7VT4A+ moederbord
Athlon XP 2500+ / Sempron 2500+
512MB PC2700 Dane-Elec geheugen
Nu vraag ik mij af hoe het Asrock bordje zich gedraagt ik weet dat Asrock een onder merk van Asus is en over Asus ben ik altijd zeer tevreden geweest.
AMD Athlon 1.4Ghz (Thunderbird)
Abit KT7-RAID moederbord
1024MB PC133 Dane-Elec geheugen
Hercules Prophet 9500 Pro 128MB
Creative Audigy II ZS
Plextor DVD-ROM speler
3x 40GB@7200rpm Maxtor schijven
Nu wil ik op den duur een nieuwe systeem waarschijnlijk gebaseerd op een Athlon 64 met PCI express en S-ATA, maar daar vindt ik het nog te vroeg voor. Ik ben er reeds een poos geleden er vanaf gestapt steeds het nieuwste van het nieuwste te willen hebben en wil dus nog even wachten totdat Dual channel is ingebakken in de Athlon 64 en PCI express wat beter is door ontwikkeld.
Maar om nu nog even een tussen weg te nemen zat ik aan een kleine upgrade te denken voor niet al te veel met de volgende componenten:
Asrock K7VT4A+ moederbord
Athlon XP 2500+ / Sempron 2500+
512MB PC2700 Dane-Elec geheugen
Nu vraag ik mij af hoe het Asrock bordje zich gedraagt ik weet dat Asrock een onder merk van Asus is en over Asus ben ik altijd zeer tevreden geweest.
[ Voor 9% gewijzigd door _Dune_ op 04-11-2004 10:11 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/