Reparatieadres voor Minolta S414

Pagina: 1
Acties:

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn Minolta S414 is door een val beschadigd. Het batterijklepje kan niet meer open.
Nu heb ik een prijsopgave ontvangen voor reparatie a € 149,65.

Dit vind ik vrij hoog, voor die prijs koop ik bijna een nieuwe.

Wie weet een alternatief adres voor reparatie?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Van wie heb je die prijsopgave? Als die niet bij Minolta vandaan komt moet je een aan Minolta vragen of je een lijst kan krijgen met geauthoriseerde dealers/reparateurs in Nederland. Dan kan je eens rond gaan bellen om te kijken of het niet goedkoper kan.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• boomsma
  • Niet online
AtleX schreef op 04 november 2004 @ 10:07:
Van wie heb je die prijsopgave? Als die niet bij Minolta vandaan komt moet je een aan Minolta vragen of je een lijst kan krijgen met geauthoriseerde dealers/reparateurs in Nederland. Dan kan je eens rond gaan bellen om te kijken of het niet goedkoper kan.
Ik heb de prijsopgave van Pixmania die de camera doorgestuurd heeft naar Minolta.

Ik vraag me ook af of ik de batterijen kan opladen als ze nog in de camera zitten. Het probleem is dat ik de batterijklep niet open krijg. Nu zitten er 4 oplaadbare batterijen/accu's in. Als deze gewoon opgeladen kunnen worden in de camera is het nut het klepje te reparen wat minder.

Verwijderd

boomsma schreef op 04 november 2004 @ 10:17:
[...]

Ik heb de prijsopgave van Pixmania die de camera doorgestuurd heeft naar Minolta.

Ik vraag me ook af of ik de batterijen kan opladen als ze nog in de camera zitten. Het probleem is dat ik de batterijklep niet open krijg. Nu zitten er 4 oplaadbare batterijen/accu's in. Als deze gewoon opgeladen kunnen worden in de camera is het nut het klepje te reparen wat minder.
Nee, kan niet

• boomsma
  • Niet online
Jammer, maar dan vraag ik me af waarom er een voedingsingang op de camera zit ??

Verwijderd

boomsma schreef op 04 november 2004 @ 13:26:
[...]

Jammer, maar dan vraag ik me af waarom er een voedingsingang op de camera zit ??
Om de camera te voeden..............., doordenkertje inderdaad..........
Pagina: 1