Toon posts:

Nieuw Geheugen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus 265MB pc100, als ik dit om ruil met 265MB pc133 zal dit verschil erg groot zijn? Is het het ruilen waard?
zijn er nog andere, betere opties dan PC133?

Thnx &
a Happy Newyear....

Verwijderd

ruilen zeker waard.
www.mushkin.com PC-150 geheugen en bij OCZ (ben URL effe kwijt) kun je ook 160 MHz (ik geloof zelfs 170) halen.

Verwijderd

Topicstarter
Mobo ondersteunt dat ook enzow?

Verwijderd

uhmmm ik heb zelf de Pro2 die kan alleen 133 aan, maar misschien dat de 2-A het wel trekt... geen idee. ik koop binnenkort zelf wel van dit geheugen (heb al besteld) ik zie wel of 't werkt en hoe.

Verwijderd

hoe kom jij in vredesnaam aan 265 mb geheugen >:)

Verwijderd

kopen? in winkel? met geld? betalen ja... ? jij snap?

Verwijderd

Topicstarter
ummm.. 2x128 + 9MB chip?? :? whehehe

256Mb dus ;)

Verwijderd

nou cyberjunk, koop jij dan maar eens in de winkel 265 mb geheugen hehehe

Verwijderd

pc133 = grotere bandbreedte..

maar ik zou hier geen 400 piek voor over hebben

Verwijderd

Topicstarter
Maare.. 271 dollar, ongeveer 700 piek dus vind ik net iets te duur om aan te schaffen als ik niet zeker weet of het wel werkt 8-).

PC133 beste keuze dus!?!!

nu nog mijn PC100 kwijt raken

Verwijderd

Topicstarter
400 piek minus wat ik voor mijn PC100 terug krijg.

Valt mischien nog wel meej

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
EricD,

Om eerlijk te zijn is de performancewinst wel aanwezig, maar merk je er in de praktijk niet veel van. Dus ik zou niet direct nieuw geheugen aanschaffen, als ik jou was, al was het omdat nieuw pc133 geheugen minder dan f 300,= kost op dit moment en je daardoor nooit genoeg terugkrijgt voor je pc100.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De KX133 was destijds met PC133 SDRAM ongeveer 5% sneller (real life performance) dan de Irongate met PC100 SDRAM. Voor de extra performance zou ik het niet doen.

512MB geheugen op 100MHz kan veel performance schelen in bijv. Photoshop (als die eenmaal gaat swappen wordt je bak retetraag).
Pagina: 1