Ik heb een server waar ik elke dag back-ups mee maak die ik wegschrijf op een externe hdd (NTFS) Dat gaat allemaal goed, totdat ik de schijf aansluit op een andere pc. Als ik dat doe dan zie ik geen enkele bestand op de schijf staan terwijl de bestanden wel gewoon werken, op de server waar ik ze erop heb gezet. Is dit een of andere beveiliging van Windows of moet ik naar een ander probleem zoeken.
bvd
Kots je nou op je dankbetuiging naar de rest 
En wat voor windows versie gebruik je? Wat voor externe schijf is het? Hoe sluit je die externe schijf aan? Detecteert Windows die schijf wel goed?
Je ziet het veel vragen, weinig antwoorden
En wat voor windows versie gebruik je? Wat voor externe schijf is het? Hoe sluit je die externe schijf aan? Detecteert Windows die schijf wel goed?
Je ziet het veel vragen, weinig antwoorden
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Geef anders even aan hoe / waarmee je kopieert / backupt 
NTFS; rechten staan wel goed? Op een andere machine zullen die wellicht niet goed staan. Zie de WOS FAQ om er weer bij te komen.
Probeer dus eerst even over het probleem na te denken, check dan de
WOS FAQ en als je er nog niet uit komt; open in WOS of SA (afhankelijk van hoe je backupt: met software of met copy) een nieuw topic waar je even meer info geeft zodat we er iets mee kunnen: hier kunnen we niets mee, zie ook hierboven: verplaatsen had op dit moment gen zin dus sluit ik wel zodat je in alle rust een nieuw topic kunt openen als je er nog niet uit komt
NTFS; rechten staan wel goed? Op een andere machine zullen die wellicht niet goed staan. Zie de WOS FAQ om er weer bij te komen.
Probeer dus eerst even over het probleem na te denken, check dan de
[ Voor 66% gewijzigd door F_J_K op 04-11-2004 09:23 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()