Kast spuiten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:00
Hoe kan je het beste de kast van je comp spuiten? Je hebt natuurlijk 2 materialen. Welke spuitbussen het beste te gebruiken? Etc.

Hoe krijg ik het beste resultaat?

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Ik heb hem gewoon gespoten door hem helemaal in elkaar te laten zitten en dan af te plakken wat je niet wil spuiten (bijvoorbeeld lades van de cd-speler knoppen ledjes etc etc)
De verf die ik gebruikt heb is Molotow premium van Belton.
Ik had geen grondverf nodig... moest em alleen ff goed vetvrij maken (gewoon met thinner ofsow) kijk wel goed uit dat als je gaten in je kast heb (sommige modellen hebben dat) dat je er niet door spuit.In dat geval kan het handig zijn de kappen eraf te halen.Ik heb ook mensen gezien de het front ensow er ook af gingen slopen maar dat is niet echt nodig.
Dit is zo snel de enige informatie die ik je kan geven want je vroeg niet echt specifiek naar dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13435

Gebruik de search en al uw vragen zullen beantwoord worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 00:00
1. Hema verf is die goed te gebruiken?
2. Moet je het metaal van de kast eerst schuren?
3. Moet je nog wat met dat plastic doen, voordat je gaat spuiten?

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15031

ik ga hem binnenkort ook spuiten, dus mensen, ik wil ook wel die paar vraagjes beantwoord hebben, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2297

check mijn thread 'mijn hq45 kast is klaar' eens... you'll be enlighted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15763

Plastic moet je eerst met primer doen. heb je ook in spuitbussen. GEEN HEMA troep, das waardeloos, doe maar es een search hier. Metaal schuren, jajaja, weet ik eigenlijk niet. Zou toch niet hoefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-06 14:13

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 01 januari 2001 21:11 schreef killer-b het volgende:
Metaal schuren, jajaja, weet ik eigenlijk niet. Zou toch niet hoefen.
Metalen delen licht opschuren en dan de verf erover. Helemaal blank raggen kan ook, maar dan moet je voor een *D resultaat eerst met grondverf aan de gang...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16329

doe het zelf met een prof. elektr. schuurmachine, dan ontvetten, en het kunststof voorberwerken met van die rommel( weet neit meer hoe het heet) en dan laat ik m'n vader hem in een strak metalic kleurtje spuiten (autoverf) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 08:25
Mijn case heeft een kunstof buitenkant. Eerst 'ontvet' met wasbenzine. Wasbenzine is niet de beste ontvetter, maar het werkt goed voor mij. En dat is op fietsframes, pvc buizen etc geweest!
Maar goed die case dus goed ontvetten en dan een spuitbuis met verf er op doen. Eerst gronden, enkele minuten tussen elke laag. Als dat dekt, een paar uur op zijn minst wachten, en dan je kleur er op spuiten. Uiteraard weer in dunne lagen met enkele minuten ertussen.
Ik heb de de panelen van de case afgehaald, dat leek mij het beste. Dan spuit je nix per ongeluk mee.
Verf was Motip Colorworks, bussen van FL 6.95 per stuk.
In geval van een streep ofzo, heel goed afplakken en de afplakband goed aandrukken.

[Pats-Mode]
Mijn resultaat:

[img]"http://www.crosswinds.net/~aerospike/pictures/done2.jpg[/img]
[/Pats-Mode]

Ow ja het CD-ROM frontje is op dit moment aan het drogen, die is nu dus ook blauw.
Pagina: 1