[VB] Initialiseren property variabelen

Pagina: 1
Acties:

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een COM+ object aan het schrijven in Visual Basic en zit met het volgende probleem.
Als het object wordt gecreerd in, bijvoorbeeld, een ASP pagina met server.createObject("FlowEngine.Lijst") wil ik dat bij het creeeren ervan standaard een aantal properties worden geinitialiseerd.
Het object LIJST maakt een lijst van gegevens aan de hand van gegevens die uit een database komen. Nu wil ik voor die lijst dus een aantal properties SETten zoals bijvoorbeeld className, of de rijen om en om een andere style hebben, en in welke frequentie die wisseling plaats moet vinden.
Omdat ik de webontwikkelaars (projectje van een stel vrienden onderling) niet lastig wil vallen met het verplicht initialiseren van deze properties wil ik dat ze bij het aanmaken van het object standaard waardes krijgen.
Ik heb dus geen idee hoe ik dat moet doen.

Iemand hier een idee hoe ik dit kan doen?

Ik heb hierover niets kunnen vinden in de GoT search en ook met google kom ik niet zo ver.

Alvast bedankt.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:56

mulder

ik spuug op het trottoir

Als je het object aanmaakt word gewoon het Class_Initialize() event aangeroepen toch?

oogjes open, snaveltjes dicht

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Topicstarter
Dus.... schaam, schaam, schaam. :X |:(
Nou, uhmm.....
Dank je, dan ga ik nu weer lekker verder programmeren.

* akakiwi vind dit wel heel erg stom van zichzelf want hij heeft deze functie al vaker gebruikt.
Het zal wel vroeg geweest zijn.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |