Toon posts:

Fn toets IBM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een IBM thinkpad T20, maar op het toetsenbord zit geen windowstoets, zou ik die kunnen simuleren door een fn+"een andere toets" combinatie? Ik wil het namelijk graag gebruiken voor combinaties met de windows toets, bijvoorbeeld windowstoets+r = uitvoeren of windowstoets+e = windowsverkenner

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De Fn toets is een hardware toets, alleen voor je notebook. Windows zal deze ws. niet herkennen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 08:16:
Ik heb een IBM thinkpad T20, maar op het toetsenbord zit geen windowstoets, zou ik die kunnen simuleren door een fn+"een andere toets" combinatie? Ik wil het namelijk graag gebruiken voor combinaties met de windows toets, bijvoorbeeld windowstoets+r = uitvoeren of windowstoets+e = windowsverkenner
De combinatie CTRL/ESC functioneert in sommige gevallen als de WindhoosWindowstoets.

De combinaties die jij wilt heb ik er niet mee kunnen veroorzaken, maar mogelijk is er ergens iemand die dat wel is gelukt. Het zou mij ook wel interesseren.

Modbreak:Het is nog altijd Microsoft Windows; en niet Windhoos. Verder hoef je je posts ook niet te blijven ondertekenen met een vage smiley; wij tweakers groeten elkaar continue :)

Arthur Swart
www. 8)7 .nl

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 07-11-2004 23:52 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt proberen te remappen: klik voor een voorbeeld (geen idee of die ook de winkey kan mappen en of de Fn toets er voor gebruikt kan worden; al kan je ook bijv scroll lock doen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

AFAIK is een Fn toets alleen te gebruiken icm F1/12 toetsen voor zaken als "Toetsenbord blokkeren"

[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 08-11-2004 11:34 ]

An Explanation of l33t Speak

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik vraag me even hardop af of de fn een scancode heeft :)

Verwijderd

Je kan ook:
AltGr+E
AltGr+R
gebruiken.

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
Je kunt ook de juiste (en meegeleverde) IBM software installeren en daarmee de ALT toets instellen als Win-key

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

diekstra schreef op 08 november 2004 @ 11:48:
Je kunt ook de juiste (en meegeleverde) IBM software installeren en daarmee de ALT toets instellen als Win-key
lijkt me behoorlijk waardeloos :)
dan mis je weer een alt toets. moet je die weer ergens mee gaan vervangen,
shift toets misschien :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1