Toon posts:

Problemen met Mobile Phone Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 weken de SE S700i.
Ik heb dan ook gelijk een bluetooth dongle gekocht en de software geinstalleerd.
De meeste software doet het behalve de SE mobile network wizard en de andere software op de SE 700i bij geleverde CD-rom.

Hier voor moet je in bellen... Maar dit lukt niet want ik heb geen idee wat voor gebruikersnaam en wachtwoord ik moet gebruiken.. En als je geen wachtwoord invult krijg je een fout melding..

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of welke instellingen ik moet veranderen?

Zou iemand me hierbij kunnen helpen ?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als je nou even geduld heb. Maximaal morgenavond heb ik een groot topic over FloAt's Mobile Agent klaar. Daar kan je alles mee doen wat je met je SonyEricsson software kan doen + meer.

Hier kan je `m alvast downloaden, dan kan je zelf alvast gaan studeren:

Afbeeldingslocatie: http://fma.sourceforge.net/images/download.jpg
Klik voor download

Uhmmm..... Trouwens
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 02:30:
Ik heb sinds 2 weken de SE S700i.
Ik heb dan ook gelijk een bluetooth dongle gekocht en de software geinstalleerd.
De meeste software doet het behalve de SE mobile network wizard en de andere software op de SE 700i bij geleverde CD-rom.

Hier voor moet je in bellen... Maar dit lukt niet want ik heb geen idee wat voor gebruikersnaam en wachtwoord ik moet gebruiken.. En als je geen wachtwoord invult krijg je een fout melding..

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of welke instellingen ik moet veranderen?

Zou iemand me hierbij kunnen helpen ?
Wil jij met je computer het internet op via inbellen met je GSM?

[ Voor 47% gewijzigd door Ginz op 04-11-2004 17:29 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"