Toon posts:

Nieuw op te zetten team, OhwwYEAH

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goodmorning

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 02:03 . Reden: Als je het doet, doe het dan goed ]

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik citeer uit de faq
Geen subteam reclame, dat houdt ook in dat je geen mensen mag ronselen (ook niet buiten GoT om).

Als ieder subteam dat members wil hebben hier een post doet wordt het een zooitje.

...

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Hoewel ik je goede bedoelingen snap is dit inderdaad niet toegestaan. Als je mensen voor een nieuw op te richten subteam wilt vinden kom dan eens langs op #dpc op irc.sorcery.net. Of spreek ze persoonlijk aan (alhoewel ik het persoonlijk daar niet zo op heb). Zoiezo had dit nooit een apart topic mogen worden, maar had het in de DPCH van D2OL moeten staan, daar had je er misschien nog mee kunnen wegkomen.

Mensen die toch in positieve zin willen reageren op deze oproep wil ikvragen dit via email te doen.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Verwijderd

Topicstarter
And have an nice day.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 02:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even een korte uitleg voor deze topic:

Kwam van het TSC project af waar enorme scores zijn neergezet _/-\o_

Nummer #1, geweldige score, No #1 _/-\o_ _/-\o_

En toen leek het me leuk om D2OL een nieuw op te richten flush team te geven.
Hiermee de DPC misschien op een daily NO1 te zetten bij D2OL (Zo nu en dan hoor).
Maar, he zo nieuw en zo kort als dat ik DPC member ben, op de verkeerde manier, so sorry .

Gelukkig werdt er gefloten, wow op de late (vroege) avond door Haranaka en Funcracker, en terecht.

Dus zie deze topic even als niet geschreven.

Laat een heel bescheiden kadootje achter en ga de mannen bij FAD helpen.

TSC op 1.
D2OL op 1.

Nu is FAD mijn doel.

Have a nice day, keep up the good work, and whell meet again.

:*)

Ehhh, nodiras zorgt hier wel voor :*) _/-\o_ , toppie hoor

[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 05:09 ]

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Funcracker schreef op 04 november 2004 @ 01:56:
Hoewel ik je goede bedoelingen snap is dit inderdaad niet toegestaan. Als je mensen voor een nieuw op te richten subteam wilt vinden kom dan eens langs op #dpc op irc.sorcery.net.
Mensen ronselen om een subteam te beginnen is ook in #dpc niet toegestaan want waarom daar wel en hier dan niet ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.