Every morning is the dawn of a new error.
[ Voor 31% gewijzigd door PromWarMachine op 04-11-2004 01:14 ]
Warning: main(../inc/var.inc): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/error.dsp on line 4
Warning: main(../inc/var.inc): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/error.dsp on line 4
Fatal error: main(): Failed opening required '../inc/var.inc' (include_path='/usr/local/lib/php') in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/error.dsp on line 4
iedereen naar binnen het is een aanslag!!!!!!! bel 911 of 112
[ Voor 102% gewijzigd door icegodd op 04-11-2004 01:14 ]
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Misschien zijn we echt wel aan het begin van de Unix Epoch (hoe heet dat ook alweer?) beland?
Of is er gewoon iets met de db-server?
Werkt weer?
[ Voor 12% gewijzigd door blizt op 04-11-2004 01:14 ]
United we stand, and divided we fall
Ik gok dat de db server eruit lag en het script unixtime 0 (1-1-70) pakte omdat ie niks binnenkreegblizt schreef op 04 november 2004 @ 01:13:
Hm, vaag, ja...
Misschien zijn we echt wel aan het begin van de Unix Epoch (hoe heet dat ook alweer?) beland?
Of is er gewoon iets met de db-server?
edit:
Werkt weer?
Every morning is the dawn of a new error.
Gisteravond was er inderdaad ook een kleine hickup, maar voor de rest (ook in de pageviewstats te zien) zijn tweakers en got vanaf de verhuizing nonstop op geweestBacardiBreezer schreef op 04 november 2004 @ 01:12:
Het valt mij op dat tweakers en het forum regelmatig een minuut of 10 niet bereikbaar is.... wat is hier eigenlijk de reden van ?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
UNIX Epoch is timestamp 0.blizt schreef op 04 november 2004 @ 01:13:
Hm, vaag, ja...
[/edit]
00:00 op 1 Januari, 1970. Die timestamps zijn 32-bit getallen. Voor die wrappen naar 0 zijn we nog wel een aantal jaar verder
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ze zijn wel op, dat is merkbaar en pingableKees schreef op 04 november 2004 @ 01:17:
[...]
Gisteravond was er inderdaad ook een kleine hickup, maar voor de rest (ook in de pageviewstats te zien) zijn tweakers en got vanaf de verhuizing nonstop op geweest
Of hangt de DB dan of iets dergelijks ? Tis geen ramp hoor maar viel me op
[ Voor 8% gewijzigd door BacardiBreezer op 04-11-2004 01:27 ]
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Dit topic is gesloten.
![]()