Hier kon uw advertentie staan
hoe moeten wij dat weten? door de documentatie bij de CD te lezen? door de site na te kijken? als wij dat kunnen weten moet jij dat toch zeker ook kunnen?
maar goed, als ik dit lees krijg ik de indruk dat de 30-dagen periode support omvat, maar dat het best blijft werken daarna.
maar goed, als ik dit lees krijg ik de indruk dat de 30-dagen periode support omvat, maar dat het best blijft werken daarna.
It sounds like it could be either bad hardware or software
Misschien is er een mede tweaker die ervaring met deze of eerdere evaluatie cd's van suse heeft, vandaar dat ik het vraag. De novell site had ik zelf al gevonden, dank je.smokalot schreef op 03 november 2004 @ 23:25:
hoe moeten wij dat weten? door de documentatie bij de CD te lezen? door de site na te kijken? als wij dat kunnen weten moet jij dat toch zeker ook kunnen?
Hier kon uw advertentie staan
Een dergelijke evaluatieperiode bij Open Source Software zou nutteloos zijn. Edit de source, recompile en huppakee, werken maar weer.
't is natuurlijk theoretisch wel mogelijk dat ze een of ander niet-open service er bij leveren, maar dan zou 't in principe zich beperken tot die service. Het OS zelf zal wel blijven werken iig.
't is natuurlijk theoretisch wel mogelijk dat ze een of ander niet-open service er bij leveren, maar dan zou 't in principe zich beperken tot die service. Het OS zelf zal wel blijven werken iig.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het blijft wel werken. Echter je kan (uberhaupt) geen security updates ophalen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie