[Suse] Verlooptijd Suse enterprise server 9 evaluation cd's

Pagina: 1
Acties:

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Ik heb vandaag van mijn werkgever een setje Suse enterprise server 9 cd's ontvangen. Mijn vraag is nu: kan ik hier probleemloos mee gaan werken, of zit er een verloopdatum op, net zoals bijvoorbeeld de beta's van windhoos versies?
Ik wil Suse wel gaan gebruiken ipv Fedora 2, maar dan wil ik het niet iedere 30 dagen opnieuw moeten installeren.

Hier kon uw advertentie staan

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

hoe moeten wij dat weten? door de documentatie bij de CD te lezen? door de site na te kijken? als wij dat kunnen weten moet jij dat toch zeker ook kunnen?

maar goed, als ik dit lees krijg ik de indruk dat de 30-dagen periode support omvat, maar dat het best blijft werken daarna.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
smokalot schreef op 03 november 2004 @ 23:25:
hoe moeten wij dat weten? door de documentatie bij de CD te lezen? door de site na te kijken? als wij dat kunnen weten moet jij dat toch zeker ook kunnen?

maar goed, als ik dit lees krijg ik de indruk dat de 30-dagen periode support omvat, maar dat het best blijft werken daarna.
Misschien is er een mede tweaker die ervaring met deze of eerdere evaluatie cd's van suse heeft, vandaar dat ik het vraag. De novell site had ik zelf al gevonden, dank je.

Hier kon uw advertentie staan

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Een dergelijke evaluatieperiode bij Open Source Software zou nutteloos zijn. Edit de source, recompile en huppakee, werken maar weer.
't is natuurlijk theoretisch wel mogelijk dat ze een of ander niet-open service er bij leveren, maar dan zou 't in principe zich beperken tot die service. Het OS zelf zal wel blijven werken iig.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

Het blijft wel werken. Echter je kan (uberhaupt) geen security updates ophalen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie