Nero mp3 cd, hoe pauze weghalen

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
Beste mensen,

Als ik met nero express een mp3 cd brand dan komt er standaard een pauze tussen de nummers van 2 seconden. Bij een audio cd is dit ook wel zo, maar die kan je weghalen. Maar nu weet ik niet een mogelijkheid om de pauze bij een mp3 cd weg te halen... Ik heb al gezocht op www.nero.com en vond dit, maar hier staat het niet in ftp://ftp6.nero.com/manuals/nero/NeroExpress_nld.pdf

Thankz voor jullie hulp :)

->in de gewone nero met data cd is deze optie ook niet aanwezig..

[ Voor 8% gewijzigd door Arion Rufus op 03-11-2004 22:16 ]

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:52

Tim Schuhmacher

abasios

Wanneer je alle mp3 naar je te creeren cd sleept en ze vervolgens allemaal behalve de bovenste selectert en dan met de rechtermuisknop op de selectie klikt. Daarna kies je eigenschappen of properties en daar kun je dat instellen.

edit:
Ik denk dat ik te snel heb gelezen. Het gaat dus niet over audio cd's sorry.

Dit bedoel je toch?
Mp3 cd branden zonder pauzes???

[ Voor 33% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 03-11-2004 22:22 ]

• Arion Rufus
thankz, maar wat moet ik nou precies doen om de pauze weg te halen, want het is een cd die mooi over moet lopen :)
Speel ze trouwens af in de dvd speler.

b.v. all2lame gebruiken?

[ Voor 24% gewijzigd door Arion Rufus op 03-11-2004 22:27 ]

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij wordt de mp3 in het geheugen/buffer van de player geladen. Pas als de buffer bijn leeg is wordt het volgende deel erin geladen zodat het naadloos op elkaar aansluit. Alleen doet die dit niet als het om een nieuw nummer gaat. Hij laat dan het laatste nummer'zeg maar uitspelen en leegt de buffer om het nieuwe nummer in te laden. Dit duurt dus zo'n 2sec.
Om je probleem te verhelpen moet je er vorlgens mij 1 lange mp3 vanmaken alleen kan je dan geen nummers meer skippen....

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Roelos schreef op 03 november 2004 @ 22:49:
Volgens mij wordt de mp3 in het geheugen/buffer van de player geladen. Pas als de buffer bijn leeg is wordt het volgende deel erin geladen zodat het naadloos op elkaar aansluit. Alleen doet die dit niet als het om een nieuw nummer gaat. Hij laat dan het laatste nummer'zeg maar uitspelen en leegt de buffer om het nieuwe nummer in te laden. Dit duurt dus zo'n 2sec.
Om je probleem te verhelpen moet je er vorlgens mij 1 lange mp3 vanmaken alleen kan je dan geen nummers meer skippen....
Je kan met nero in een lange muziekfile split-marks zetten. Dan heb je en een continu stuk, en je kan skippen.

Houdoe

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Google

Eerste result, onderaan: klik hier

Het ligt dus aan de speler, Nero voegt niet speciaal een pauze toe oid, en zoals hierboven al genoemd, zul je er dus 1 grote mp3 van moeten maken om het totaal naadloos moeten laten klinken, of een betere/duurdere speler die het wel aankan om ze naadloos te laten aansluiten

[ Voor 7% gewijzigd door StickyPoundeZ op 04-11-2004 14:41 ]

Everything is possible, until it's not.

• Arion Rufus
owkeeh, thankz iedereen :)
Pagina: 1