Ik kwam laatst weer tot het spelen van Stunts, en daarmee ook tot dat bekende balkje wat je krijgt als je op RACE drukt...
"Enter the word in the manual located on page *** , line *** ..."
Ik drukte daar altijd op enter, of vulde een lollig woordje in, en racen maar.
Na 11 jaar fascineert dat woordje me nog steeds; omdat ik het simpelweg nooit heb geweten.
Wij hadden geen officiële doos, de pc was softwarematig voor mij samengesteld dus ik verwacht niet dat we de game legaal hadden.
Op veel sites die ik over Stunts / 4D Sports Driving vind, staat nu dat de game freeware / abandonware is geworden. En daarmee zou ook de code nu wel gezegd mogen worden... dat weet ik echter niet zeker.
Nu vraag ik me af:
- is de game al zover verouderd dat het niet meer uitmaakt om dat woordje uit de manual hier te posten?
- if so, wat is dan dat woord?
Bevrijd mij - if allowed - na 11 jaar van deze kwestie!!!
"Enter the word in the manual located on page *** , line *** ..."
Ik drukte daar altijd op enter, of vulde een lollig woordje in, en racen maar.
Na 11 jaar fascineert dat woordje me nog steeds; omdat ik het simpelweg nooit heb geweten.
Wij hadden geen officiële doos, de pc was softwarematig voor mij samengesteld dus ik verwacht niet dat we de game legaal hadden.
Op veel sites die ik over Stunts / 4D Sports Driving vind, staat nu dat de game freeware / abandonware is geworden. En daarmee zou ook de code nu wel gezegd mogen worden... dat weet ik echter niet zeker.
Nu vraag ik me af:
- is de game al zover verouderd dat het niet meer uitmaakt om dat woordje uit de manual hier te posten?
- if so, wat is dan dat woord?
Bevrijd mij - if allowed - na 11 jaar van deze kwestie!!!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs