Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort] Vraag over verlenging

Pagina: 1
Acties:

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:40
Mijn Telfort abonnement loopt af op 10 januari. Ik heb mijn abonnement al reeds telefonisch afgezegd (3 maanden opzegtermijn) alleen nu kreeg ik vandaag toch een aantrekkelijke verlengingsadvertentie in de bus van Telfort (willen ze me terug ? ;)).

Nu vraag ik me af, als ik het abonnement NU verleng, dan krijg ik gelijk die gratis mobiel maar moet ik dan 2 maanden "dubbel" betalen? Volgens mij krijg ik gewoon binnen 5 werkdagen die gratis telefoon en gaat de verlenging van 1 jaar pas op 10 januari in of zie ik dit verkeerd?

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:48

ZieMaar!

Moderator General Chat
Zo zit het inderdaad volgens mij. Mocht je zekerheid willen, kun je natuurlijk altijd even Telfort bellen.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 11:16

jurma

simply connecting...

ik zou zeggen bel even de klantenservice op en leg even je verhaal uit.
als je nog kan verlenging gaat deze gewoon door na je contractsdatum in dit geval 10 januari.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Je krijgt de mobiele telefoon direct inderdaad, en je verlenging gaat in per 11 januari :)

• Spixo
Okay dan weet ik genoeg, ik zat te twijfelen omdat ik het abbo in de eerste instantie al had afgezegd.

Nu maar wachten tot mijn 1337 telefoon komt 8)

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Kijk anders ook even in de winkel (niet alleen webshops maar ook gewone winkels dus) Daar krijg je vaak ook goede aanbiedingen, soms zelfs met een jaarcontract ipv 2 jaar, dus over 1 jaar weer een nieuwe halen !

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Stephane schreef op 04 november 2004 @ 09:39:
Kijk anders ook even in de winkel (niet alleen webshops maar ook gewone winkels dus) Daar krijg je vaak ook goede aanbiedingen, soms zelfs met een jaarcontract ipv 2 jaar, dus over 1 jaar weer een nieuwe halen !
in de winkel ben je altijd duurder dan via webshops..., daar krijg je geen abbo's als '300 belm. voor 5 euro per maand'. Is ook logisch, ze betalen huur, meer uren voor de mensen die ze huren.. etc'

[ Voor 11% gewijzigd door Paniohitus op 04-11-2004 09:52 ]

BF1: Don-Panio

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Dat is afhankelijk van de (web)shop en de provider die je bij de shop kiest. Ik heb regelmatig meegemaakt dat winkels interesanter zijn dan webshops met bepaalde aanbiedingen, maar het kan ook andersom, en dat is waar, dat is vaker het geval, maar niet per definitie waar !

Bepaalde samsung en nokia toestellen zijn bijvoorbeeld bij belcompany gratis geweest met 1-jarig orange, de goedkoopste prijzen op internet begonnen bij 150 euro, zelfs in de Orange winkel waren ze rond die prijs !

Het loont in ieder geval de moeite om eerst eens rond te kijken in plaats van meteen op de eerste de beste aanbieding van een provider in te gaan, en dat is eigenlijk het enige wat ik kwijt wilde.

• Spixo
Om jullie even op de hoogte te houden. Ik heb Telfort gebeld en mijn afzegging geannuleerd.

Daarna heb ik via een andere webshop mijn telefoon met verlenging besteld, deze was goedkoper dan Telfort.

Mij werd wel aangeraden door dat bedrijf om eerst bij Telfort de afzegging te annuleren zodat ze zeker wisten dat alles goed ging :)

Verwijderd

Lijkt me slim :-P laat maar f weten hoe het afloopt, of Telfort dit goed op gaat lossen. Daar gaan we wel vanuit :+

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 22:54:
Lijkt me slim :-P laat maar f weten hoe het afloopt, of Telfort dit goed op gaat lossen. Daar gaan we wel vanuit :+
och, als de verlengingsaanvraag maar een echte verlengingsaanvraag is (Dat wil zeggen dat de webshop zn werk doet) dan gaat t wel goed :)
Pagina: 1