Toon posts:

Kabel of ADSL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort is (als het goed is) in mijn woonplaats het tegelijkertijd mogelijk om voor kabelinternet via essent@home te kiezen en voor MxStream van KPN.
Momenteel heb ik ISDN en heb ik veel hogere foonkosten dan die 89 of 100 gulden abonnement per maand. Wat is echter het verstandigste om te nemen qua snelheiden, aanschafprijs, stabilieit, bekabeling enz enz?

Als echte Nederlander wil ik natuurlijk zoveel mogelijk krijgen voor zo weinig mogelijk geld he :)

Ohja, we maken met 3 mensen gebruik (tegelijkertijd, LAN) van de connectie...

Thanx...

Verwijderd

Uiteraard ADSL, er zijn nu nog (steeds) problemen mee maar je kunt toch het best ADSL nemen omdat het simpelweg veel sneller gaat, vooral handig als je met z'n 3jen of meer internet.
Kan je beter een 10tje extra betalen voor sneller internet

Verwijderd

Topicstarter
Ja Geerz dat klopt die mensen helpen me ook.
En nee, dat is geen crosspost :)

Verwijderd

jij bent pietje?

sorry, had het ff niet door |:(

Verwijderd

Topicstarter
Euh ja daar heet ik Pietje om technische redenen :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Au moeilijke keuze.... Zijn er in je omgeving al mensen met ADSL? ZOdat je een beetje kunt vergelijken...?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
ik heb zelf dus ADSL en in tegenstelling tot wat andere mensen zeggen heb ik nooit problemen. Snelheid is max 60kB/s das misschien wat minder maar nog altijd beter dan ISDN(en casema, wat ik hiervoor had). Ik woon overigens in utrecht.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je 60 kb MAX hebt zou ik ECHT voor @home gaan... Als ik 60 kb/sec trek heb ik het dus over een langzame server (sorry modemmers)...
@home haalt makkelijk hoger ;)

Verwijderd

Ik ben het volledig met IceStorm eens en spreek uit ervaring.

Verwijderd

Vraag aan mensen in je wijk/stad hoe het met de snelheden staat.

@home is over het algemeen sneller dan 60KB/s dus zou ik voor kabel gaan (aansluitkosten zijn denk ik ook lager).
Pagina: 1