Eerst even mijn excuses! Ik weet dat dit soort topics niet op T.net thuishoren, maar ik kom er even niet meer uit (ook niet met Google, Search etc.)
Ik ben van plan een Xbox te kopen (eindelijk ja
) Nu lees ik een heleboel over modchips, Bootloaders, backups en dergelijke, maar nergens wordt gewoon duidelijk vergeleken wat de opties zijn... Ik ben namelijk op zoek naar het volgende:
Xbox met modchip
Er moet ondersteuning zijn voor:
- Divx
- DVD
- spellen starten vanaf de HDD
- Grotere HDD mogelijk
Ik ben er inmiddels uit dat voor de eerste 2 opties je XBMC kan gebruiken, dat spellen starten vanaf HDD iets met EvoX te maken heeft en de grotere HDD via een modchip kan...
Wat zou nou voor mij een goede optie zijn? En wat is verstandiger: een compleet gemodde Xbox kopen, of een Xbox kopen en die laten modden?
Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij een beetje in de richting van een goede keus stuurt!
Alvast bedankt!
EDIT: ik zou ook graag willen dat ik mijn gebackupte DVD's (DVD-r) af zou kunnen spelen... Is hier dan een nieuwe DVD-speler voor nodig?
Ik ben van plan een Xbox te kopen (eindelijk ja
Xbox met modchip
Er moet ondersteuning zijn voor:
- Divx
- DVD
- spellen starten vanaf de HDD
- Grotere HDD mogelijk
Ik ben er inmiddels uit dat voor de eerste 2 opties je XBMC kan gebruiken, dat spellen starten vanaf HDD iets met EvoX te maken heeft en de grotere HDD via een modchip kan...
Wat zou nou voor mij een goede optie zijn? En wat is verstandiger: een compleet gemodde Xbox kopen, of een Xbox kopen en die laten modden?
Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij een beetje in de richting van een goede keus stuurt!
Alvast bedankt!
EDIT: ik zou ook graag willen dat ik mijn gebackupte DVD's (DVD-r) af zou kunnen spelen... Is hier dan een nieuwe DVD-speler voor nodig?
[ Voor 7% gewijzigd door Frankster op 03-11-2004 21:13 ]
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative