Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort]Bellen naar T-Mobile lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik probeer vandaag al de hele tijd een vriendin van mij te bereiken. Telkens geeft mijn telefoon het bericht dat het nummer niet in gebruik is, met de daarbij behorende irritante "afgesloten lijn" geluiden.
Ik kan haar wel sms-en en zij kan mij wel gewoon bellen en sms-en.
Hebben meer mensen problemen om een verbinding te maken van Telfort naar T-Mobile?

Verwijderd

Heb je de klantenservice van Telfort of T-Mobile al gebeld...?

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Heb je een nummer wat begint met 0633, of met 061765 :? zoja, dat is op dit moment een bekende storing bij Telfort, en er wordt hard aan gewerkt die op te lossen. Ze kunnen helaas geen termijn geven waarbinnen het opgelost zal zijn.

• mmedia
_Mystikal_ schreef op 03 november 2004 @ 21:27:
Heb je een nummer wat begint met 0633, of met 061765 :? zoja, dat is op dit moment een bekende storing bij Telfort, en er wordt hard aan gewerkt die op te lossen. Ze kunnen helaas geen termijn geven waarbinnen het opgelost zal zijn.
Nummer begint met 0624, probleem doet zich nog steeds voor. Ik zal morgen even de klantenservice bellen.

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mmedia schreef op 03 november 2004 @ 22:16:
[...]

Nummer begint met 0624, probleem doet zich nog steeds voor. Ik zal morgen even de klantenservice bellen.
Klinkt als een nummer wat vanaf t-mobile geporteerd is, klopt dat? Grote kans dan dat ze bij T-Mobile hebben lopen kloten in hun netwerk, waardoor je nu tegen dit probleem aanloopt. Komt helaas vaker voor :/

• mmedia
_Mystikal_ schreef op 03 november 2004 @ 22:35:
[...]

Klinkt als een nummer wat vanaf t-mobile geporteerd is, klopt dat? Grote kans dan dat ze bij T-Mobile hebben lopen kloten in hun netwerk, waardoor je nu tegen dit probleem aanloopt. Komt helaas vaker voor :/
Ja, idd nummer portering. Maar het gaat al meer dan 1 jaar goed...

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mmedia schreef op 03 november 2004 @ 22:41:
[...]

Ja, idd nummer portering. Maar het gaat al meer dan 1 jaar goed...
net wat ik d8 idd. Bij nummerportering blijft het nummer in het netwerk van de originele SP (serviceprovider). Het komt vaak voor dat er dan bij de originele SP iets fout gaat, waardoor dat nummer geen telefonisch contact meer kan maken met andere nummers van die originele SP. Ze kunnen echter wel gebeld worden dan.

Om dit op te lossen moet je echt met de klantenservice bellen, het kan wel opgelost worden namelijk. Leg je probleem net zo duidelijk uit als dat je hier gedaan hebt, en geef de foutmeldingen aan. Laat tevens je vriendin nog even ##002# OK (OK toets of groene toets) uitvoeren, en geef aan dat het voorheen wel heeft gewerkt.

• mmedia
_Mystikal_ schreef op 03 november 2004 @ 23:03:
[...]
Laat tevens je vriendin nog even ##002# OK (OK toets of groene toets) uitvoeren, en geef aan dat het voorheen wel heeft gewerkt.
Wat doet ##002# precies?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mmedia schreef op 04 november 2004 @ 10:38:
[...]

Wat doet ##002# precies?
dit verwijderd doorschakelingen in het netwerk aan de zijde van je vriendin. Klinkt vreemd, werkt echter wel regelmatig :)

• mmedia
Net de klantenservice gebeld. Ik moet mijn sim-kaart even in een andere gsm stoppen en dan opnieuw testen. Ga ik zo even proberen. Heb er overigens een hard hoofd in. Vandaag van een collega even zijn telfort gsm geprobeerd. Zelfde probleem... Meer tweakers die wellicht even willen testen?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mmedia schreef op 04 november 2004 @ 17:02:
Net de klantenservice gebeld. Ik moet mijn sim-kaart even in een andere gsm stoppen en dan opnieuw testen. Ga ik zo even proberen. Heb er overigens een hard hoofd in. Vandaag van een collega even zijn telfort gsm geprobeerd. Zelfde probleem... Meer tweakers die wellicht even willen testen?
garandeer je, werkt niet, maak je vooral niet druk :) bel morgen weer terug. 1x testen is genoeg :)

• mmedia
_Mystikal_ schreef op 04 november 2004 @ 23:47:
[...]garandeer je, werkt niet, maak je vooral niet druk :) bel morgen weer terug. 1x testen is genoeg :)
Idd werkt niet, heb de klantenservice nogmaals gebeld. Ze wisten mij te vertellen dat er een storing is m.b.t. Telfort-T-Mobile verbindingen. Het zou niet bij Telfort liggen... Er wordt aan een oplossing gewerkt.
Pagina: 1