Toon posts:

[XP]Taskmanager laat geen usernames meer zien in pslist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dames, heren, overigen,

Ik was onlangs M.A.X. aan het spelen, een antiek DOS spel, en dat liep vast. Op zich niets bijzonders aangezien het het meest instabiele stuk software is dat ik ooit gezien heb: het loopt elk half uur wel een keer vast. Alleen dit keer ging Windows mee, dat was wel nieuw. Goed, een reboot later draait alles weer prima, maar om de één of andere reden krijg ik in de taskmanager niet te zien welk proces van welke user is. Er staat nog SYSTEM achter "System Idle" maar de rest is blanco. Op het tabblad "Users" in de taskmanager staat ook niemand, alhoewel ik niet zeker weet of dat normaal is want ik kijk daar nooit.

Een beetje zoeken op GoT toont aan dat ik heel origineel ben met dit probleem, en op google heb ik één goeie hit gevonden:
http://www.experts-exchan...ems/WinXP/Q_21080149.html
Maar je moet betalen voor het antwoord, en ik heb daar eigenlijk niet zo'n behoefte aan.

Weet iemand hoe ik m'n taskmanager weer op orde krijg zodat ik kan zien wie wat uitvoert?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

..

[ Voor 92% gewijzigd door alt-92 op 03-11-2004 20:59 . Reden: st00pid /me ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Scroll wat verder naar beneden in die link...
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 20:53:
Maar je moet betalen voor het antwoord, en ik heb daar eigenlijk niet zo'n behoefte aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
wtf? |:(
schaamrood smiley, die missen we nog.
Thx backslash
Nu nog als de donder een topic-report, dan is het misschien weg voor ik weer eens de Gouden N00b win voor het maken van de stomste post van 2004. En niet eens in januari.

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 21:02 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

je antwoord staat er dus wel ;)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Grappig, ik heb hetzelfde probleem sinds een oud Win95 spel (Commando) crashte onder XP SP2.
Thanks voor je topic ;)

[ Voor 12% gewijzigd door roelio op 03-11-2004 21:05 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1