Ik lees graag de .plans op de frontpage. Gisteren kwam ik deze tegen, genaamd '2004: De goede voornemens van Tweakers.net'. In deze .plan worden enkele zaken beschreven die 'men in de loop van 2004 hoopt te realiseren'. Nu het eind van het jaar langzaamaan dichterbij komt wilde ik graag weten hoe het zit met de zaken genoemd in deze .plan 
Productdatabase en productsurvey
Gaat deze database nog open worden voor users, zodat zij productervaringen kunnen delen?
Abonnementen
De merge
GoT layout
Ik wil niet zeurderig overkomen, maar als je goede voornemens niet nakomt, brengt dat het volgend jaar onheil
Productdatabase en productsurveyIk weet dat er al enkele prodcuten in deze database staan, bijvoorbeeld de Opteron processors, enkele moederborden en de Diamondmax 9 harde schijven. (link)De product survey en de specsdatabase zullen nauw verweven worden met de bestaande onderdelen van de site, zodat productinformatie te alle tijden snel toegankelijk is vanuit het nieuws, de pricewatch en de meuktracker.
Gaat deze database nog open worden voor users, zodat zij productervaringen kunnen delen?
AbonnementenIk als My T.net full abo zijnde, ben zeer geinteresseerd of dit nog dit jaar gerealiseerd gaat worden.In de loop van 2004 zullen de mogelijkheden van de abonnementen verder worden uitgebreid met speciale inkoopacties voor abonnees en features zoals een weblog.
De mergeIs dit nog steeds haalbaar?De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden.
GoT layoutIk heb gehoord dat dit ook niet altijd even snel gaat.. hoe zit het hiermee?Een andere ingrijpende verandering zal voltrokken worden wanneer GoT na vijf jaar overstapt op een nieuw design. De nieuwe vormgeving zal een professionelere uitstraling hebben en beter geïntegreerd zijn met de layout van Tweakers.net.
Ik wil niet zeurderig overkomen, maar als je goede voornemens niet nakomt, brengt dat het volgend jaar onheil