Toon posts:

De goede voornemens van T.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees graag de .plans op de frontpage. Gisteren kwam ik deze tegen, genaamd '2004: De goede voornemens van Tweakers.net'. In deze .plan worden enkele zaken beschreven die 'men in de loop van 2004 hoopt te realiseren'. Nu het eind van het jaar langzaamaan dichterbij komt wilde ik graag weten hoe het zit met de zaken genoemd in deze .plan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/nblt.gif Productdatabase en productsurvey
De product survey en de specsdatabase zullen nauw verweven worden met de bestaande onderdelen van de site, zodat productinformatie te alle tijden snel toegankelijk is vanuit het nieuws, de pricewatch en de meuktracker.
Ik weet dat er al enkele prodcuten in deze database staan, bijvoorbeeld de Opteron processors, enkele moederborden en de Diamondmax 9 harde schijven. (link)

Gaat deze database nog open worden voor users, zodat zij productervaringen kunnen delen?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/nblt.gif Abonnementen
In de loop van 2004 zullen de mogelijkheden van de abonnementen verder worden uitgebreid met speciale inkoopacties voor abonnees en features zoals een weblog.
Ik als My T.net full abo zijnde, ben zeer geinteresseerd of dit nog dit jaar gerealiseerd gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/nblt.gif De merge
De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden.
Is dit nog steeds haalbaar?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/nblt.gif GoT layout
Een andere ingrijpende verandering zal voltrokken worden wanneer GoT na vijf jaar overstapt op een nieuw design. De nieuwe vormgeving zal een professionelere uitstraling hebben en beter geïntegreerd zijn met de layout van Tweakers.net.
Ik heb gehoord dat dit ook niet altijd even snel gaat.. hoe zit het hiermee?

Ik wil niet zeurderig overkomen, maar als je goede voornemens niet nakomt, brengt dat het volgend jaar onheil :+

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Wat betreft de nieuwe lay-out kan je volgens mij hier diverse informatie vinden: Betreft: nieuwe design :)

[edit]
deze is nieuwer: [rml][ GoT] Nieuwe layout[/rml] :P

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 03-11-2004 20:55 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Nieuwe GoT layout is in testfase, dus dat zal dit jaar nog wel gaan lukken denk ik ;)

Intentionally left blank

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:22

Nik

Mag ik testen dan? O+

[ Voor 13% gewijzigd door Nik op 03-11-2004 21:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op 03 november 2004 @ 20:55:
Wat betreft de nieuwe lay-out kan je volgens mij hier diverse informatie vinden: Betreft: nieuwe design :)

[edit]
deze is nieuwer: [rml][ GoT] Nieuwe layout[/rml] :P
Waar, maar dat zijn allemaal relatief oude topics. De info die crisp nu geeft is eigenlijk wat ik zoek.

1 voornemen opgelost :)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Inderdaad, die Merge :X. Heel leuk, ik had vorig jaar ergens mijn twee nicks ingevuld en welke ik zou willen houden :). Alleen nooit meer iets van gehoord :P.

Volgens mij heeft Fok! dat ook, alleen is het profielshit daar zo onoverzichtelijk als pipo de clown. Maar oke, ik ben GoT-ter en geen Fok!-er O-).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:01:
[...]

Waar, maar dat zijn allemaal relatief oude topics. De info die crisp nu geeft is eigenlijk wat ik zoek.

1 voornemen opgelost :)
Dat is waar, maar dat staat ook als het goed is in dat laatste topic vermeld dacht ik :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Crash schreef op 03 november 2004 @ 21:21:
[...]

Dat is waar, maar dat staat ook als het goed is in dat laatste topic vermeld dacht ik :)
Dat klopt; de basis was toen wel af, maar door drukte e.d. ging het allemaal wat langzaam (ik doe het ook maar in mijn vrije tijd). Na de zomer heb ik het weer flink op kunnen pakken, en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :P

Intentionally left blank

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:26
Goede voornemens zijn er om na een week of wat vergeten te zijn... :7

Hoewel ik met name ook erg benieuwd ben naar de DB-merge en ook wel die abbo dingen. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Jesse op 04-11-2004 20:31 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 20:45:
[afbeelding] Abonnementen
Ik als My T.net full abo zijnde, ben zeer geinteresseerd of dit nog dit jaar gerealiseerd gaat worden.
Zoals deze? ;)

Er zijn nog wel meer plannen, daaraan is echter geen deadline verbonden.
[afbeelding] De merge

Is dit nog steeds haalbaar?
Waarom niet? :)
[afbeelding] GoT layout

Ik heb gehoord dat dit ook niet altijd even snel gaat.. hoe zit het hiermee?
Zie crisp, het eea. is iig. in een vergevorderd stadium. :)
Ik wil niet zeurderig overkomen, maar als je goede voornemens niet nakomt, brengt dat het volgend jaar onheil :+
Je komt wel zeurderig over? (j/k) :+
Pagina: 1