Toon posts:

tweakstore ramp....

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K heb een aantal onderdelen besteld onderandere bij tweakstore en dat is ondertussen nu al bijna 5 maanden geleden....
en k zit hier dus nu al die tijd te wachten op dat spul van tweakstore...
Het gaat om tygon waterslang en een simpel luchtkoelertje wat vertraagt is...
k heb al meerdere emails naar ze gestuurd om te vragen of ze de andere spullen dan alvast op willen sturen maar k heb nog nooit een enkele reactie gehad....
tegen de tijd dat mijn computer het doet is ie alweer verleden tijd...
is er iemand misschien die mij ken vertellen waarom ze niks sturen of waarom ze er zo verschrikkelijk lang over doen??? |:( :'(
owja en k heb ook al geprobeert te bellen maar ze nemen nooit op...
en naar rotterdam toe is voor mij nog al ver...
plz als iemand mij iets ken vertellen...

Verwijderd

Tweakstore een ramp/ O-)

misschien is de bestelling van jouw aan tweakstore niet aangekomen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 20:09 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Evildeavel, lees de sluitpost in je vorige topic nog eens.
Tweakstore een ramp

Het is niet de bedoeling dat je nu doodleuk nog een zelfde topic opend.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-02 22:14
Indien je nix betaald hebt lekker laten hangen..
Mochten ze ooit wat bezorgen, gewoon retour afzender.

Verwijderd

Topicstarter
ach ja je moet wel eens wat aanpassen he....
zolang dit gedoe maar over is want k word gek van tweakstore....

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Mailen en afzeggen... Als het dan wel komt , gewoon terugsturen (mits onder rembours besteld) Ik had daar ook wat besteld , pas toen ik opzegde heb ik wat gehoord van die lui. Gewoon afzeggen zou ik zeggen... 5 maanden is een goede reden daarvoor imo :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
tweakstore levert niet zonder te betalen en k heb het vorige gelezen alleen op geen enkele plek kan k dit bericht posten overal zeggen ze dat het niet goed is... en k hoop gewoon dat tweakstore dit ff leest... want k heb ze tich e-mails gestuurd zelfs met hun beleid van binne 1 uur antwoord...
k heb binne 4 maanden nog geen antwoord |:(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-02 22:14

Verwijderd

denk je echt dat iemand van tweakstore op GoT zit en berichtjes zit te zoeken van mensen die problemen met tweakstoren hebben?

Verwijderd

Topicstarter
eeuhhm ja... maar iig bedankt voor dat adres k ga daar wel ff verder dan jullie lastig vallen;)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Gewoon er langs gaan. Wij kunnen er voor de rest niet veel aandoen lijkt me

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

sapphire

Die-hard pruts0r

Mja bestellen schiet v0oor geen meter op bij TS. Als je langs gaat krijg je wel 1e klas service moet ik zeggen, ik heb Jeroen toen trouwens ook op de survey gewezen dus waar die mee bezig is weet k nie :|.

@ hieronder, nee ze zijn zeker niet failliet.

[ Voor 11% gewijzigd door sapphire op 03-11-2004 21:49 ]

Gabriël AM5

Verwijderd

falliet.nl ?

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

ik vind het heel erg jammer van tweakstore en al die problemen. alles te komt door dat hij alleen is en geen geld heeft voor om iemand aan te nemen. dit zorgt er dus voor dat hij eigenlijk geen tijd heeft voor de i-net shop. heeeel erg jammer een van de weinige zaken die bijna alles heeft wat ik zoek. :(

topic mag wel dicht lijk mij dit gaat totaal niet over ocen en cooling.

[ Voor 11% gewijzigd door gakkethijs op 03-11-2004 21:51 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
gewoon er naast gaan wonen komt wel goed dan :P

Verwijderd

gakkethijs schreef op 03 november 2004 @ 21:51:
ik vind het heel erg jammer van tweakstore en al die problemen. alles te komt door dat hij alleen is en geen geld heeft voor om iemand aan te nemen. dit zorgt er dus voor dat hij eigenlijk geen tijd heeft voor de i-net shop. heeeel erg jammer een van de weinige zaken die bijna alles heeft wat ik zoek. :(

topic mag wel dicht lijk mij dit gaat totaal niet over ocen en cooling.
Nou lijkt me logisch dat je dit dan vermeld :X ! Anders kun jezelf een 16 tot 18 jarige jongen toch wel elke avond voor 2 uurtjes pakketjes laten inpakken voor 4 euro per uur ofzo :? (zou het zo doen). Dat kost hem de kop niet. Omdat je eits niet meer aankunt kun je natuurlijk het niet maken om mensen die geld hebben betaald niks te leveren :X ben benieuwd wat voor boekhouding zij er dan ook op nahouden ;)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
och teleac heeft tegenwoordig hele leuke "creatief met boekhouding" cursusjes O-)

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb er ooit ook weleens een paar keer wat besteld, in de tijd dat ze nog in Friesland zaten, in een klein gehucht vlakbij Leeuwarden. Hij doet inderdaad alles in z'n eentje terwijl hij veel klanten heeft, het is jammer dat hij een beetje ten onder gaat aan z'n eigen succes.

Ik zou iedereen aanraden er niks meer te kopen en mensen die nog wat hebben lopen ga even langs en haal je geld terug als je al hebt betaald.

Verwijderd

TweakStore
http://www.tweakstore.net
info@tweakstore.net
Tel. 010-4858549
Weimansweg 83
NL-3075 MK Rotterdam

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5129

Die-Hard Overclocking & Cooling is geen verlengstuk van de winkel of een forum van consumentenproblemen (of je moet oververhitte klanten afkoelen onder DOC willen scharen :+)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.