kheb vanmiddag topic gemaakt omdat vriend van me nie wist wat voor kaart ie had. nu zei ie dus dat ie een geforce4mx 420 heeft en dus heeft ie de drivers daarvoor geinstalled (de internationale van nvidia.com (was de goeie)). nu heeft ie opeens soort van sneeuw. hij ziet dus iig helemaal nix meer. tot het windowslaadscherm (of tot en met) is alles nog normaal maar in windows ziet ie nix meer. hier heb ik nog nooit van gehoord. wat kan ik doen?
Veilige modus => uit app.beheer verwijderen en opnieuw booten.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Makkelijker is het om alles in je oude topic te houden... maar dat is zomaar een ideetje natuurlijk
.
Een geforce 4 mx 420? Die ken ik niet, een 400 wel, 440 ook... maar een 420?
zal wel typfout van 'm zijn ja, 420 bestaat idd niet. maar hoe kom je in veilige modus (schaam schaam)
F8 inhouden tijdens opstarten....
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
F8 van de POST indrukken. dan krijg je een menu
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Misschien dat 'ie z'n monitor een tikkeltje overstuurd (te hoge resolutie, te hoge frequentie, in combinatie met een ouwe baggermonitor die dat niet netjes afvangt).
Op f8 drukken tijdens booten
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
bij mij krijg ik dan menu voor met wat ik wil booten (ide, floppy etc.) 
edit: de ene x is 't meer sneeuw dan de andere x. soms is 't nog beetje zichtbaar
edit2: bij hem werkte 't. nu ff afw8en
edit: de ene x is 't meer sneeuw dan de andere x. soms is 't nog beetje zichtbaar
edit2: bij hem werkte 't. nu ff afw8en
[ Voor 53% gewijzigd door Reemster op 03-11-2004 20:05 ]
420 bestaat wel degelijk, ik heb er ook een. Al heeft nvidia misschien nooit zelf de chip uitgebracht (?), het is gewoon een lichtelijk gedownclockte 440. de drivers zien ook gewoon een 420Icey schreef op 03 november 2004 @ 19:50:
Makkelijker is het om alles in je oude topic te houden... maar dat is zomaar een ideetje natuurlijk.
naja, F8: veilige modus tijdens booten, drivers uninstallen. nieuwe installeren.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
oke, tis gelukt. maar nu zijn we dus weer terug bij af en nu zijn er dus nog geen drivers geinstalled voor z'n geforce 4mx (420)
Verwijderd
O man, 4 posts met F8 drukken en alléén een driverfoutje.
Ik ben blij dat hij op slot kan.
Ik ben blij dat hij op slot kan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()