Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

iRiver IHP-120 wordt niet in Deze Computer weergegeven!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou even wat nieuwe nummertjes op mn mp3speler zettten, maar toen kon ik er helemaal niet inkomen.. :/ Het apparaat werkt correct, en ik heb ook al de drivers opnieuw geinstalleerd. Ook het programma MoodLogic van iRiver lijkt te werken, want wanneer je t opstart geeft t geen fout aan en lijkt de mp3speler te scannen. Ook kan ik niet handmatig in de adresbalk 'I:' invullen, dan geeft ie n fout aan.. weet iemand hier iets op??

Verwijderd

Topicstarter
Er staat trouwens bij Hardware Veilig verwijderen het USB-apparaat voor massaopslag. Ik kon me trouwens herinneren dat hier nog 2 andere onderdelen stonden in verband met de mp3speler, kan dat nu fout zijn?

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

LOL ik las weggegeven, ik denk al, hij wordt op wel meer plekken niet weggegeven :S Pff, zal het vermoeiende weekje wel zijn :D

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:09
aha owke en als je hem hebt aangesloten en dan kijkt bij apparaat beheer zie je dan nog ergens vraagtekens of uitroeptekens staan? zo ja post dan hier nog ffkes welke apparaten dat zijn

Verwijderd

Topicstarter
Er staat geen uitroepteken in een geel rond vlak, dit heb je alleen als de stuurprogramma's niet goed zijn geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
Kan t misschien zijn dat de harde schijf in de mp3-speler gewoon kapot is? Ik zette m net aan en opeens zijn alle nummers ook weg.. |:(
Pagina: 1