Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe telefoon nodig, help nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, de titel van dit topic is een beetje vaag. Maar ik ben op zoek naar een andere telefoon: heb nu een Sony Ericsson K700i, maar in mijn (en moeders) auto zit nu een Nokia carkit, zij heeft nl. een Nokia 6210.

Aangezien ik binnenkort mijn telefoon kan omruilen, wil ik toch weer terug naar nokia. Nu zijn er weinig eisen:

- hij moet in die carkit passen (kan het merk niet achterhalen, dus weet niet wat voor nokia's er nog meer op passen)
- IR & Bluetooth
- kleurendisplay

Door die laatste eis valt de 6310i al af, die past volgens mij ook in de carkit.

Wie helpt mij ?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Als het de nokia carkit is die bij de 6210 hoort CAR91 uit m`n hoofd dan heb je pech, de laatste telefoon die in die carkit past is een 6310i.

Wil je dus een nokia met kleur dan zal je je moeder ook een andere moeten geven + nieuwe carkit of zelf aan de 6310i gaan.

Ik heb een 6230 nu nog zonder carkit en krijg binnen kort van de baas ook een 6230 en ik hoop dat ik dan ook een carkit kan los peuteren.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Het lijkt er niet op dat je zelf enig onderzoek hebt gedaan. Met die instelling werken we niet hier op GoT, dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.