Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Zoals de meeste N*E*R*D*S* heb ik geen verstand van de hederdaagse telefonie markt met hun misleidingen en 'vreemde'taalgebruiken.
Nu ben ik gezien comminucatie problemen/ kosten genoodzaakt een abbonnement af te sluiten. Inmiddels heb ik een leuke sim-lock vrije gsm opgetrommeld.
Nu nog het abbonnement.

Nu zag ik gsm.nl een leuke aanbieding van een vodafone 150 min abbo voor 3.50 p. maand + leuke sms bundel van €3.- voor 25 x sms.
Totaal dus 6.50.- per maand

Mijn vraag is of dit betrouwbaar is, of er nog sneaky regeltjes aan verbonden kunnen zijn, en eventuele andere punten waar opgelet dient te worden.

URL van site is gevonden via gsmvergelijker

Verwijderd

beter zoeken

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4156

staat in shop survey.

Ik heb al paar keer dingen besteld en geen problemen daar

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

geen probleem, heb er mijn telefoon besteld.

Verwijderd

Topicstarter
heel mooi thnx voor je response....in uitleg staat dat cachback binnen x-periode terug gestort wordt door Elders (hoofdletter E)...wat kan ik hooronder verstaan

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:03:
heel mooi thnx voor je response....in uitleg staat dat cachback binnen x-periode terug gestort wordt door Elders (hoofdletter E)...wat kan ik hooronder verstaan
Gewoon een dochterbedrijf ofzo, dat kreeg ik ook. Neem maar van mij aan dat het safe is. Nu kan er wel een slotje op :)

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Kon je eigenlijk zelf beetje nagaan. Hier heb je een linkje met alle klanten van hier op got die een reactie hebben gepost nadat ze iets gekocht hebben bij gsm.nl!! Veel leesplezier ...

Beetje te laat zie ik ....

[ Voor 6% gewijzigd door nvidia op 03-11-2004 19:06 . Reden: Little update ... ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!!!!

Het viel me op dat gsm.nl als een van de weinige aanbieders ook aanbieden om een smsbundel te nemen wat uiteraard erg veel kosten scheelt ten opzichte van het losse sms verzenden

Verwijderd

ik heb er op de zaak ook een aantal telefoons gekocht, waren steeds de dag erna binnen, alleen net mijn eigen toestel ging verkeerd, ik had een witte besteld en in de doos (doos van een witte) zat een zwart toestel. even gebeld, ik stuur de zwarte terug en krijg een mooie witte (T630 voor 183 Eurotjes)

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Deze aanbieding is via via Debitel en ook gewoon te bestellen via Debitel.nl de prijzen zijn wel ex btw.

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 19:33
De laatste 2 jaar heb ik ook mijn abbo via hun laten afsluiten! Helemaal super! Geen problemen, maar als je ze nodig hebt....valt het niet altijd mee.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk ook even hier: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/31
Hier is de waardering "voldoende".

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dit een beetje erg wazig

[img]>http://home.planet.nl/~weer0063/pics/cost.jpg[/img]

Een wazige facturering :?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Volgens mij is dat pas stap 1, de echte factuur en contract ziet er gewoon goed uit...

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar bij stap twee geef je al je gegevens op en bevestig je de order....stap 3 heb ik dus nog niet gehad...dit brengt me in twijfel

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Zonder een handtekening onder een officieel vodafone contract zal er niets aangevraagd worden, en kan jou ook niets berekend worden ofzo.

Zie verder voor ervaringen de shopsurvey, of telecomvergelijker.nl :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.