Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
specs:

SITECOM BLUETOOTH USB ADAPTER CN-500
Nokia 6310i
pc met winxp service pack 2

probleem:

mijn computer installeert netjes het usb adaptertje, hij ziet mijn telefoon ook wel. maar als ik met Oxygen II probeer te connecten en ik op de telefoon op accepteren druk staat er 1 sec. verbonden en daarna verbinding verbroken

heel vervelend ik kan dus geen goeie verbinding maken met de telefoon, weet iemand wat het probleem is? en wat ik dr aan kan doen? (de telefoon als inbel modem werkt wel)

met vriendelijke groet,

Janben Welleweerd

Bedankt alvast

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke firmware heb je in je telefoon ? Ik moest mijn 6310i laten upgraden voordat het fatsoenlijk werkte (naar 5.50 geloof ik)

https://discord.com/invite/tweakers

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
de software versie van de telefoon is: V 5.22

maar als modem werkt hij wel perfect.. dat is het rare

en als ik in nokia pc suite verbinding wil maken met de COM3 poort dan vraagt de telefoon of ik wil accepteren en daarna word de verbinding verbroken

[ Voor 43% gewijzigd door Welleweerd op 04-11-2004 00:24 ]

Bedankt alvast

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
kheb nog enkele dingen geprobeerd maar t werkte allemaal niet.. heel vreemd

iemand nog ideeen?

Bedankt alvast

Verwijderd

Nou ik denk dat k je wel kan helpen, of nou ja echt helpen. Ik heb zelf ook een 6310i met firmware 5.50 als ik het goed heb. En Nokia heeft bluetooth niet helemaal volgens de standaard verwerkt in de 6310i dit heeft tot gevolg dat niet iedere bluetooth dongel werkt.
Ik wou eerst ook een sitecom kopen maar die deed t niet met een 6310 zei de verkoper dus heb k een msi gekocht. Ik weet niet of dat natuurlijk ook voor het type sitecom dongel vna jouw geldt maar ik dacht dat het voor alle types geldt.
Kijk anders ff op de doos of i 6310 compatible is staat er bij sommige moddelen op of juist dat i het duidelijk niet doet.

Nou hoop dat k je hier wat mee kan. en anders mail sitecom even en vraag of ze weten of jouw type met een 6310 werkt.

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
owkee
ik zal even een mailtje sturen

Bedankt alvast

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Er is recent een nieuwe firmware uitgekomen (zie ook radar een paar weken terug). Deze update fixed een aantal security holes.

Over het algemeen kost de firmware upgrade geld, als het buiten de garantie is. Maar misschien willen ze het gratis doen ivm met de security holes.

Je hebt v5.5 nodig voor goede bluetooth!

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1