Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 11:53
Ik ontvang net op mijn GSM een vreemd SMSje waarbij ik toch mijn vraagtekens bij heb. Ben ook benieuwd of meer mensen deze SMS hebben ontvangen. Het nummer waar het vandaan kwam was 66588 en het bericht was:
Gratis Bericht! Ontvang nu een nieuwe Nokia 7200 mobiele voor maar 10 EURO bij Hollands grootste mobiele veiling. Stuur OP START naar 3669. E1.1/MTmsg.IBH SMS.
Wat moet ik hier nu mee? Vind het maar een vreemd bericht :?

Verwijderd

Witlof schreef op 03 november 2004 @ 18:35:
Ik ontvang net op mijn GSM een vreemd SMSje waarbij ik toch mijn vraagtekens bij heb. Ben ook benieuwd of meer mensen deze SMS hebben ontvangen. Het nummer waar het vandaan kwam was 66588 en het bericht was:

[...]

Wat moet ik hier nu mee? Vind het maar een vreemd bericht :?
Spam, niet op reageren.... Stomme spammers... :(

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Reageer en je krijgt een gratis abo op nog meer spam. Veel plezier! :P

Let wel: gratis abo, niet gratis spam. :P

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 03-11-2004 19:06 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe84 schreef op 03 november 2004 @ 18:37:
Reageer en je krijgt een gratis abo op nog meer spam. Veel plezier! :P
I ² that :Y)

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31

slaay

Natuurbeleven.com

En natuurlijk melden bij spamklacht.nl. We hebben een meldpunt hiervoor, dan vind ik ook dat men dit moet gebruiken!

Dich bis echt unne foëzen haas

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 11:53
slaay schreef op 03 november 2004 @ 19:09:
En natuurlijk melden bij spamklacht.nl. We hebben een meldpunt hiervoor, dan vind ik ook dat men dit moet gebruiken!
Wilde dit proberen maar krijg bij de bevestiging waarbij ik de code van het plaatje moet invullen een mooi rood kruisje. Een 'X' als code invullen werkt niet :+

Had al wel verwacht dat het iets van SPAM was maar heb ook gehoord dat er mbv SMSjes via jouw nummer gebeld kon worden of zo. Weet niet wat daarvan waar is maar vroeg het me af of dit ook zoiets was.
Pagina: 1