Op dinsdag 02 januari 2001 01:32 schreef Mr_Chiel het volgende:
[..]
Dit was voor mij waar tot 1.005A uitkwam...
Ligt er maar aan welke hardware je hebt.
Combinatie van een SCSI bootdisk en UDMA100disk als tweede schijf is onmogelijk aan de praat te krijgen met BIOS 1.005a. (?)
Op dinsdag 02 januari 2001 00:35 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ehm...
- bios 1003... misschien wel het stabielst, maar zuigt zwaar in w2k... secundaire IDE kan niet worden gevonden (in win98 geen problemen)
- A-merk geheugen??? Ik had eerst alleen een 'merkloos' reepje XELO 128 MB 133 MHz cas 3-3-3 wat zonder problemen draait op cas 2-2-2. Na het toevoegen van Infineon 128 MB 133 MHz cas 3-3-3 alleen maar problemen.... (door de combinatie).... ik kan die twee verschillende reepjes alleen draaien als ik de handel op 100 MHz zet

..... Geef mij nog maar zo'n goedkoop reepje XELO erbij...
- Detonator..... in w2k raad ik je directx 8 aan met nvidia 7.17
Greetz
- Dat eerste geldt bij mij niet in W2K: primary en secondary-contr. worden wel gezien
- Dat noname geheugen wel goed kan zijn ontken ik niet. Ik denk wel dat de kans om in één keer goed geheugen voor de A7V te hebben groter is bij de A-merken dan bij nonames (die vaak, niet altijd dus, 8ns zijn bij PC133, wat dus al niet goed is).
Verder werkt mijn Kingston reepje(met Infineon chips erop) wel goed.
- zou kunnen... (iig werken 6.31 en 6.34 stabiel)
Al m'n "First Aid" tips zijn trouwens puur op eigen ervaring gebaseerd, elke andere hardware combinatie met de A7V kan dus ook andere problemen met zich mee brengen.