Toon posts:

[win ME] _Restore map imens groot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb hier gezocht op de search en vond toch wel enkele oplossingen om die restore uit te schakelen.
Wat we gedaan hebben is dit:

1) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VxDMon , alles daarin verwijderd
2) msconfig.exe => opstarten pchealth uitgeschakeld
3) conf. scherm => systeem => probleemoplossing => systeemherstel uitgeschakeld
4) bij geplande taken pchealth verwijderd

Die map _restore is nu 2.33GB zegt men vriendin. Na deze stappen te doorlopen hebben (en reboot) willen we die map manueel verwijderen in windows maar hij geeft deze fout: de map EXTRACT is een systeemmap. Als u deze map verwijdert, is het mogelijk dat windows of een ander programma niet meer juist werkt. Weet u zeker dat u deze map wilt verwijderen en de gehele inhoud ervan? "ja" "ja op alles" "nee" "annuleren".
Dit zegt hij bij bijna elk bestand. Is het veilig om toch deze bestanden te verwijderen of kan dit effectief problemen opleveren voor windows?

Alvast bedankt

PS we hebben die grote map toevallig ontdekt doordat spybot aangaf dat daarin spyware zat, deze kan niet verwijderd worden, zelfs niet nadat spyware voorstelde om het onmiddellijk te verwijderen na de eerste reboot.

Wat ik ook nog herinner is dat die map _restore vol zit met kleine bestandjes, gisteren heb ik bij haar via opstartdisket in dos del *.* getypt in de map _restore. Na 4 uur was hij nog niet klaar!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 18:18 ]