Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antec Sonata top en sidepanel verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11 22:50
Om mijn Antec Sonata met DangerDen waterkoeling nog stiller te maken, voer ik hem met geluiddempende matten met loodbitumen (courtesy of www.ikbenstil.nl).

Aan de binnenkant zijn het linkerpaneel, de onderkant, de achter- en de voorkant op redelijk eenvoudige wijze te bereiken en te bekleden.

De bovenkant en de rechterkant van de kast vormen echter één geheel, dat met popnagels vast zit.

Heeft iemand de boven- en rechterzijkant al losgemaakt?
En moet dat inderdaad door de popnagels uit te boren, of is er een makkelijker manier die ik over het hoofd zie?

(mm, en ik heb een typfout in de titel gemaakt, zie ik. Sonate moet Sonata zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door mark_vs op 03-11-2004 17:02 ]

Verwijderd

Ik heb zelf ook een antac sonata, maar heb me nooit gewaagd aan het uitboren van de popnagels. Ben bang dat als ik dat doe, het erg moeilijk zal zijn om de verwijderde delen weer goed op zn plek te krijgen, op een manier dattie weer net zo zit alsie nu zit. Als er ook maar een beetje spelling in zit kan hij namelijk gaan resoneren en klinktie weer net als zo'n goedkoop sweex kastje :P (nofi @ mensen met sweex kasten)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 17:07 ]

Verwijderd

als je een popnagel uitboort krijg je weer gewoon een gat in beide panelen... als je daar dan vervolgens weer een popnagel in doet dan zit ie weer net zo vast (zo werkt een popnagel, die trekt zichzelf eerst strak voordat ie afbreekt)

Verwijderd

Ja maar je moet wel oppassen dat je niet te ver doorboord dat de popnagel er door heen valt(heb ik een paar keer :P ). Verder vind ik het een perfect systeem dat popnagel :) .

Verwijderd

Je moet de popnagel uitboren met een overmaats boor (10mm oid) dan boor je alleen de kop eraf en de rest moet je erdoor tikken. Dan hoef je niet bang te zijn dat het gat groter wordt.