DVD Speler leest geen DVD

Pagina: 1
Acties:

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik heb sinds dat ik mijn computer geformateerd heb een raar probleem. Mijn DVD speler leest alleen nog maar gewone CD's (en cd'r etc.) maar geen DVD meer. Ik denk zelf dat het een driver probleem op want ik heb verder niks geinstalleerd maar ik heb er ook niks van bijgekregen. Het is een DVD speler zonder merk.
Er staat ook niks bijzonders op 16x alleen (de snelheid) maar verder niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of er misschien een algemene DVD speler driver is?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je zult sowieso een DVD player moeten hebben, om DVD-films af te kunnen spelen.
Heb je die al wel geinstalleerd?!?

• Drazzic
BredeP schreef op 03 november 2004 @ 16:50:
Je zult sowieso een DVD player moeten hebben, om DVD-films af te kunnen spelen.
Heb je die al wel geinstalleerd?!?
Het gaat niet om een DVD film, maar hij leest hem gewoon niet. Ik heb een DVD met data erop maar hij doet net of er geen dvd in mijn dvd speler bevind.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Voor een DVD speler heb je geen drivers nodig. Als je er een DVD in stopt, kan je deze dan gewoon verkennen? Zo ja, dan is er niks mis met je DVD speler. Als je films wilt kijken, zie dan de opmerking van BredeP.

edit: je was me net voor ;)
Staat er toevallig een geel uitroepteken in apparaatebeheer?
Heb je al een andere DVD geprobeerd?

[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 03-11-2004 16:59 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Drazzic
Sorry hij doet het al, heb net even mijn computer gerestart omdat ik iets had geinstalleerd (niks voor de dvd speler) maar nu doet hij het wel in eens erg vreemd maar goed. Deze kan dicht.