Toon posts:

Waar kan ik site vinden van CG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

ik ben op zoek naar de website van CG, dez emaken muizen toetsenborden enz.

Maar kan de officiele site nergens vinden :( .

Weet iemand dit :) !!

Groet jacques 8)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-02 18:44

Just_I

What did you just say?

Ehhh ... Rotn-Flipmo ... Ten eerste, wat is CG? Ten tweede wat heb je zelf al gevonden in de earch, google enz ? Ten derde, wat doet dit bij Overige Hardware ?

Ow ja, welkom :) . Groeten hoeft niet.

Tip, lees de FAQ's nog een paar keer door ;) over gedrag en het beginnen van een topic start.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Google: zoeken op CG Cordless Desktop (doe een gok optie)

Tada: http://www.decorsign.nl/i...ils.asp&pid=2112&subid=53

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-02 18:44

Just_I

What did you just say?

Das een Logitech tobo Han 8)7 . Niet goed gekeken, het is namelijk een imitatie ervan :? .
Nog wat tobo's.

[ Voor 77% gewijzigd door Just_I op 03-11-2004 16:25 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-02 10:33

ikbenwouter

! w t R

Just_I schreef op 03 november 2004 @ 16:15:
Das een Logitech tobo Han 8)7 .
"Let op. Dit model is nagemaakt van de Logitech optical desktop MX en doet niet onder van zijn dure zusje."

Niet dus hehe

........................................................................................................................................................

Verwijderd

Topicstarter
Eeeeh

Ik ha dinderdaad al gezocht onder google maar kon niks vinden, vandaar dat ik deze topic even geschreven heb.

En ja waarom in deze groep, wist eigenlijk niet precie sin welke groep ie wel moest
Pagina: 1