Toon posts:

Outlook xp i.c.m Word 97

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit met een raar probleem bij sommige mensen hier. Als mensen een email sturen naar iemand dan verandert hij de grootte van de lettertype van enkele regels. Dit is niet de bedoeling want het lijkt op schreeuwen tegen de klanten.

Nu dacht ik ga eens kijken als Word 97 emaileditor stond maar die stond niet aangevinkt, nu is het probleem dat de hokjes grijs zijn en ik ze dus niet kan aanvinken. Heb over al gezocht maar kon er niets over vinden.

Iemand een idee? O-)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Beschrijf het probleem eens duidelijker.

Welke mensen hebben dit probleem, wat voor mails stuur je?

Mails worden toch hopelijk niet standaard als Word-documenten verstuurd? :X

Verwijderd

Topicstarter
Nee men mailt nu nog gewoon met Microsoft Outlook XP gewoon html emailtje. Het probleem is dan dat die opeens lettertype grootte verandert zodra je gaat versturen, dus een regel midden in de email heeft grootte 12 en de rest gewoon 10.

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik weet neit of het er iets mee te maken heeft, maar ik heb hier office 2003(voor outlook) en office 2000(voor word, omdat het programma dat word nodig heeft de nieuwste word nog niet ondersteund) en deze draaien zeer instabiel naast elkaar. Ik heb inmiddels office 2003 maar verwijderd.

En dit terwijl ik de programma's uit het officepakket niet dubbel heb geinstalleerd(dus niet word 2003 en word 2000 naast elkaar, maar die van 2003 is niet geinstalleerd).

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

Verwijderd

Topicstarter
Nee heeft er niets mee te maken wil gewoon proberen Word97 als standaard email editor te krijgen misschien is dan ook het probleem met de lettertypers verholpen.