Toon posts:

[feat] Reacties artikelen groeperen op pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig las ik net een paar artikelen op T.Net met meerdere pagina's. Toen merkte ik voor de eerste keer bewust (iets is al gauw natuurlijk voor mij ;P) dat de reacties op verschillende pagina's door elkaar stonden. Misschien is het een goed idee om bij het plaatsen van reacties op artikelen met meerdere pagina's een dropdownlist of een roundoptionbuttonlist te plaatsen om te kunnen kiezen op welke pagina je wilt reageren? (natuurlijk met een optie ``Algemeen'' erbij) Die reacties kun je dan per pagina groeperen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 14:58 . Reden: aanvulling ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Eerst en vooral kun je in je lay-outsettings zelf instellen hoeveel reacties je wilt per pagina. Daar kan je ook kiezen voor de geneste lay-out (reacties die bij elkaar horen, ook bij elkaar zetten) of platte lay-out (alles chronologisch onder elkaar).

Verder kan je reageren op de reactie van iemand anders door bovenaan links de reactie op dit icoontje te klikken: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/r/3m.gif.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Lijkt me niet bepaald een handige feature. Je reageert op het hele artikel, niet op één pagina daarvan. Het is een kleine moeite om als je een specifieke opmerking hebt even in je reactie te vermelden over welke pagina je het hebt.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op 03 november 2004 @ 15:05:
Eerst en vooral kun je in je lay-outsettings zelf instellen hoeveel reacties je wilt per pagina. Daar kan je ook kiezen voor de geneste lay-out (reacties die bij elkaar horen, ook bij elkaar zetten) of platte lay-out (alles chronologisch onder elkaar).

Verder kan je reageren op de reactie van iemand anders door bovenaan links de reactie op dit icoontje te klikken: [afbeelding].
Dat weet ik allemaal wel. Maar het idee was gewoon reacties die over dezelfde pagina gaan bij elkaar te groeperen. En dat gewoon door middel van een extra invoerveld. Dat is IMHO veel overzichtelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 03 november 2004 @ 15:08:
Lijkt me niet bepaald een handige feature. Je reageert op het hele artikel, niet op één pagina daarvan. Het is een kleine moeite om als je een specifieke opmerking hebt even in je reactie te vermelden over welke pagina je het hebt.
Er zijn artikelen waarbij de pagina's min of meer afzonderlijk zijn. Zoals het recente verhuizingsverslag en Best Buy Guides.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 15:08:
[...]

Dat weet ik allemaal wel. Maar het idee was gewoon reacties die over dezelfde pagina gaan bij elkaar te groeperen. En dat gewoon door middel van een extra invoerveld. Dat is IMHO veel overzichtelijker.
Sorry, ik had 't verkeerd opgevat. Maar ik ben het in ieder geval eens met Wouter :).
Pagina: 1