[XP] drwtsn32.exe error - en dan hangt de PC*

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:17
Hallo allemaal,

ik heb vandaag voor de tweede keer een error gekregen van drwtsn32.exe.
Het is gisteren gestart en vandaag kreeg ik het weer.
Ik klikte rechts op een groot bestand (avi bestand) zonder dat het al geselecteerd was, waarna ik een error kreeg van drwtsn32.exe. Je weet wel zo'n schermpje die je ook krijgt als je een programma dat niet werkt wilt beëindigen.
Eens het foutenrapport verzonden was kon ik niks meer doen en MOEST ik op reset drukken.
Ik heb Windows XP SP2.
Wat is dit en kan dit verholpen worden? (Ik heb de search gebruikt en op drwtsn32.exe gezocht binnen deze categorie: 18 resultaten, niks dat hielp..)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarschijnlijk een corrupte AVI file. Probeer de file eens op een andere PC te openen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

drwtsn32.exe = Doctor Watson. Een leuke debugger waar je als je niet debugged geen reet aan hebt :D ( Ook als je wel debugged is eht waardeloos ! )

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Doctor watson geeft ALTIJD aan in welke executable er iets misgaat (explorer.exe of zo) Kijk eens welke dat is, en probeer met dat specifieke programma eens te kijken of het wel werkt, of dat programma eens te re-installen.

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Verwijderd

ik heb dus sinds gisteren hetzelfde probleem.. dat dr watson heeft er weinig mee te maken, want dan krijg je een andere foutmelding. (zie ander topic)
en een corrupt file is het ook niet.. andere computer doet het goed

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik heb er ook zo af en toe last van.. Zodra ik die melding krijg doe ik control+alt+delete en kill drwtsn32.exe, daarna klik ik de foutmelding pas weg.. Dan hoef ik iig mn pc niet te rebooten :)

Verwijderd

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;308538

drwatson killen is geen oplossing. het probleem wat de drwatson melding genereert oplossen wel!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga even nog het OS in je topic titel zetten - ik gok maar dat het XP is.

Wat je verder kan doen is:

- Start -> run -> Sysdm.cpl
- Advanced
- Error Reporting
- disable error reporting

aanzetten - dat scheelt al behoorlijk wat :)
Pagina: 1