Onboard sound, of SB Live 5.1 gebruiken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik vroeg me af wat ik het beste kon gebruiken.
Ik gebruik nu de SB Live 5.1, maar onboard zit de Realtek ALC850 8 Channel Audio with Digital SPDIF.

Ik wil de Logitec Z-5300 aan gaan schaffen. Waar zal dit setje het beste tot zijn recht komen?

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ricoh schreef op 03 november 2004 @ 14:38:
Ik vroeg me af wat ik het beste kon gebruiken.
Ik gebruik nu de SB Live 5.1, maar onboard zit de Realtek ALC850 8 Channel Audio with Digital SPDIF.

Ik wil de Logitec Z-5300 aan gaan schaffen. Waar zal dit setje het beste tot zijn recht komen?
Denk dat je toch de SB Live 5.1 moet gebruiken, de enigiste onboard chip wie beter is zou de Soundstorm van Nvidia zijn maar die heb je dus niet volgens mij...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
sb live!! ik heb hem ook en ben er dik te vreden mee!! gewoon doen is denk ik bijna altijd beter dan onboard omdat het hun vak is!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:21
Als je ze allebei hebt kun je toch zelf luisteren welke het beste klinkt ?

Verwijderd

Als je via die digitale SPDIF kan aansluiten maakt het volgens mij niet zoveel meer uit

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Nog een andere vraag:

Komt de Logitec Z-5300 wel tot zijn recht op de SB Live 5.1 ?
Kan ik dan optimaal gebruik maken van de features en aansluitingen ?

Verwijderd

5.1 Geluidskaart + 5.1 set lijkt mij een ideäle combo. ;)

Verder zal de Live ietsje beter van kwaliteit zijn maar of je het echt merkt? Het enigste verschil met nieuwere kaarten is dat die iets meer game standaarden ondersteunen. Welke dat zijn kun je prima zien op de creative site. Maar aangezien je de Live al hebt zou ik daar niet meteen geld aan uitgeven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.