Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Mailtje openen, < 2 mb maken, verzenden?
Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)
Als ik de mail wil openen van 4 MB (dubbelklik op mail) dan krijg ik volgende melding:Joppy schreef op 03 november 2004 @ 14:41:
Mailtje openen, < 2 mb maken, verzenden?
"Kan het item niet openen. Het bericht wordt al verzonden" doch staat "offline werken" aangevinkt".
Ter informatie, ik werk met Outlook 2003
Was een taakje die je dan moest killen dan kon je hem wel rustig verwijderen weet alleen zou gauw even niet meer welke het was.
Raar dat het niet gaat. Kun je anders even een andere email adres selecteren waarmee je het mailtje verstuurt.
Wil je daar even naar kijken, zodat misschien mijn probleem daardoor opgelost geraakt ... Alvast bedankt!dennismaus schreef op 03 november 2004 @ 14:58:
Was een taakje die je dan moest killen dan kon je hem wel rustig verwijderen weet alleen zou gauw even niet meer welke het was.
Wat bedoel je daar mee? Heb nog een gmail account maar versta de link niet echt ... Verduidelijk jezelf even!Noork schreef op 03 november 2004 @ 15:00:
Raar dat het niet gaat. Kun je anders even een andere email adres selecteren waarmee je het mailtje verstuurt.
Heb je misschien een pop mailadres in je outlook staan? Dan selecteer je als "van adres" even dat emailadres en verstuurt hij hem vervolgens via dat adres.nvidia schreef op 03 november 2004 @ 15:03:
[...]
Wat bedoel je daar mee? Heb nog een gmail account maar versta de link niet echt ... Verduidelijk jezelf even!
Nopez, enkel mijn msn adres heb ik daar staat. Geen ander account!Noork schreef op 03 november 2004 @ 15:07:
Heb je misschien een pop mailadres in je outlook staan? Dan selecteer je als "van adres" even dat emailadres en verstuurt hij hem vervolgens via dat adres.
selecteer een andere server voor de uitgaande mail.
Hoe kan ik nu andere server selecteren als ik enkel hotmail heb?idle schreef op 03 november 2004 @ 15:15:
selecteer een andere server voor de uitgaande mail.
Ik heb de site van Microsoft al op nagegaan en daar staat geen antwoord op mijn probleem geformuleerd ...Noork schreef op 03 november 2004 @ 15:54:
Heb je een beetje gezocht op de site van Microsoft? Misschien dat daar iets erover geschreven is.
Ik weet het weer MAPI taakje. Dat was het bij mij wel altijd. Kill het taakje en gooi je postvak uit leeg.
Waar kan ik deze optie terugvinden?dennismaus schreef op 03 november 2004 @ 16:03:
Ik weet het weer MAPI taakje. Dat was het bij mij wel altijd. Kill het taakje en gooi je postvak uit leeg.
Als ik webbased ga, dan staat in mn verzonden berichten, niets ... (heb ik daarnet nog gewist). Doch blijft mn mail van 4 MB staan ...Noork schreef op 03 november 2004 @ 16:04:
Heb je al op je webbased hotmail gekeken in de mappen?
Wat denk je van in je taken lijst wanneer je CRTL ALT DELETE drukt.
Het klinkt misschien een beetje dom maar probeer het mailtje is te slepen naar een andere map. Verwijderde items bijvoorbeeld.
Ik weet niet zeker of het werkt, maar het valt te proberen
Zou ik dan eens mogen weten hoe dat noemt? Mapi.exe kan ik nergens terugvinden als outlook openstaat ...dennismaus schreef op 03 november 2004 @ 16:10:
Wat denk je van in je taken lijst wanneer je CRTL ALT DELETE drukt.
Deze manier had ik ook al eens geprobeerd, tevergeefs ...SneakyD3ad schreef op 03 november 2004 @ 16:11:
Het klinkt misschien een beetje dom maar probeer het mailtje is te slepen naar een andere map. Verwijderde items bijvoorbeeld.
had hier nog een kleine backup staan van mijn bestanden, ff die backup erop gegooid en de postvak uit is nu lekker leeg!! Lang leve backups ...
Pagina: 1