Toon posts:

[xp sp2] usb-toetsenbord doet moeilijk in*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een heel fijn coolermaster EAK-US1 toetsenbord, usb, en altijd zonder problemen gebruikt in xp, totdat ik sp2 installeerde...xp bootte, zonder dat de usbpoorten het deden, op een of andere manier werden die uitgeschakeld

uiteindelijk kwam ik erachter dat het aan m'n toetsenbord ligt, maar ik heb nu een andere usb-toetsenbord, en deze werkt zonder problemen onder sp2...dat vind ik vreemd, maar ik heb liever die andere, werkt fijner....

ik heb al zitten zoeken naar speciale drivers, etc. maar niks kunnen vinden...

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

iemand?

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

In Bios ondersteuning voor USB toetsenbord inschakelen ?

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-04 12:01
Gouldian, je ondertitel past bij je :+ hij gebruikt nu een ander USB tobo, en dan zeg jij dat hij USB in het bios moet inschakelen :+

Heb je al geprobeerd je toetsenbord er gewoon weer op te zetten? Zo ja, dan deed hij waarschijnlijk niet dus, stond er toen wat in je eventlog?

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Ja weet ik maarja je kan het altijd proberen mischien vraagt zijn "oude usb" toetsenbord net wat meer.
X-Rey schreef op 10 november 2004 @ 14:43:
Gouldian, je ondertitel past bij je :+ hij gebruikt nu een ander USB tobo, en dan zeg jij dat hij USB in het bios moet inschakelen :+

Heb je al geprobeerd je toetsenbord er gewoon weer op te zetten? Zo ja, dan deed hij waarschijnlijk niet dus, stond er toen wat in je eventlog?

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Verwijderd

Gouldian is niet zó dom hoor, USB Legacy support aanzetten werkt wie weet wel, zo werken USB toetsenborden ook in DOS: ze worden geemuleerd als lokale bus toebo's.
Pagina: 1